Na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Brazilu pobijedio je adidas!

179

adidas

Za vrijeme održavanja prvenstva u Brazilu, adidas je bio brand o kojem se najviše razgovaralo na društvenim mrežama s povećanjem broja pratitelja za 5.8 milijuna na svim glavnim platformama društvenih medija – više nego bilo koji drugi sportski brand, priopćili su iz tvrtke.

Tom Ramsden, globalni direktor marketinga adidasa rekao je: „Oduvijek smo znali da će komunikacija u realnom vremenu biti najbolji način da adidas pobijedi u Brazilu. Mi smo istinski povezani sa sportom putem naših proizvoda, igrača i nogometnih saveza da jednostavno nema trenutka u nogometu u kojem mi nismo prisutni, a osobno vjerujem da nas naše znanje i razumijevanje igre čini najangažiniranijim brandom kada su u pitanju nogometni navijači.“

Iz svoje baze „adidas Posto“ u Riju, adidasov marketinški tim objavljivao je kombinaciju planiranih, očekivanih i reaktivnih sadržaja kako bi potaknuo online konverzaciju s fanovima. U kampanji je naglasak stavljen na share of voice i reaktivne trenutke, a rezultati pokazuju da je adidas imao 917 000 spominjanja #allin na Twitteru tijekom prvenstva – što je tri puta više od bilo kojeg drugog branda.

adidas Football je ostvario najveći porast zajednice na društvenim medijima (među sportskim brandovima) tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva i to za 14.5%. Share of voice na svim najvažnijim platformama društvenih medija je također bio za 22 boda veći nego od prvog sljedećeg konkurentskog sportskog brenda. Također, adidas je s 38 milijuna gledanja bio najgledaniji sportski brend na YouTube-u; temeljeno na video klipovima objavljenima tijekom trajanja prvenstva.

Komentari