Zahvaljujući udruživanju triju domaćih brendova (Žuje, INmusica i Borova), lansiran je must have proizvod jubilarnog INmusic festivala, limitirana serija gumenih čizama, koja se neće naći u slobodnoj prodaji, već će biti podijeljena najvjernijim fanovima putem raznih aktivacija na društvenim mrežama, prije svega facebook stranicama spomenutih brendova.
Čizma od kaučuka vrhunske kvalitete izrađena je rukama zaposlenika u tvornici u Vukovaru, te predstavlja rezultat domaće poduzetnosti i snage, inspiriran vremenskim prilikama na zadnjim izdanjima festivala. Da te iste prilike i uz čizme ostavljaju dovoljno za maštu posjetitelja festivala po pitanju outfita, demonstrirala je modna blogerica Petra Nižetić, koja je na promociji čizme predstavila pet odjevnih kombinacija inspiriranih izvođačima festivala.
INmusic festival održava se od 22. do 24. lipnja 2015. godine na Jarunu u Zagrebu

Uz ovakve projekte društveno odgovornog djelovanja i udruživanja s drugim domaćim brendovima, festivalu se mora priznati i turistički doprinos: u 2014. godini festival je sudjelovao s čak 15 posto u ukupnom broju noćenja u Zagrebu ostvarenih u lipnju.
Komentari