Kako je koronavirus utjecao na pad dionica proizvođača poznatog piva

63
Foto/Screenshot

Histerija oko koronavirusa širi se svijetom jednakom brzinom kao i virus što se odražava na gospodarstva brojnih zemalja te drastičan pad dionica na svjetskim burzama. Posljedice osjećaju svi sektori, pa tako i kompanija AB InBev koja stoji iza popularnog Corona piva.

Iz čiste zablude ljudi su u samim počecima epidemije pivo počeli povezivati s virusom, što je početkom godine utjecalo na drastičan pad dionica.

Vjerujemo da potrošači shvaćaju kako ne postoji veza između virusa i našeg proizvoda“, izjavila je za Business Insider Maggie Bowman, direktorica komunikacija Constellation Brandsa zastupnika Corona piva za američko tržište.

Pad dionica, ali i potražnje za ovim proizvodom doveo je i do pada dobiti jednog od najvećih proizvođača piva. U prva dva mjeseca 2020. godine kompanije je zabilježila pad profita od 170 milijuna dolara, a procjenjuju da će im prihod pasti za 285 milijuna dolara, prenosi Novac.hr.

Ljudi su na internetskim preglednicima počeli pretraživati posve bizarne pojmove poput „pivski koronavirus“, „pivski virus“, pa čak i „koronavirus pivo“.

Prema podacima Google Trendsa broj pretraživanja pojma „pivski koronavirus“ od 18. do 26. siječnja na globalnoj je razini porastao za 2,300 posto, u istom je periodu pretraga za pojmom „pivski virus“ narasla za 744 posto, odnosno 3,233 posto u slučaju pojma „koronavirus pivo“.

Sve to ponukalo je kompaniju na objašnjenje izvornosti imena „corona“ što na latinskom i španjolskom znači kruna. Kreatori su odabirom toga imena željeli pivo pozicionirati kao kraljevsko pivo, a njegovim konzumentima prilikom ispijanja osigurati „kraljevski tretman“.

Iz AB InBev-a su tako potrošačima željeli prikazati kako ime njihova piva nema baš nikakve veze s novi virusom, te da konzumacijom tog piva nikako ne može doći do zaraze.

Izvor: Novac.hr/Jutarnji list

 

Komentari