4 namirnice koje će najbrže otopiti vaše kilograme i istaknuti struk

208

Nezadovoljstvo izgledom prema mnogim istraživanjima ima puno veće posljedice od samog osjećaja nezadovoljstva, a često se radi o pozadinskim problemima koji potiču pretjeranu potrebu za neumjerenost u jelu i piću te manjkom zainteresiranosti za kretanje.

Kako biste se riješili viška kilograma, pogotovo onih nakupljenih u struku i tako si osigurali zdrav i kvalitetan život, mnogi nutricionisti savjetuju  ove četiri namirnice.

Riba

Namirnice koje obiluju Omega 6 masnim kiselinama poput rafiniranog biljnog ulja, sojinih klica, kukuruza i sličnih, loše su za naše zdravlje. Višak takvih namirnica akumuliran u tijelu može započeti neke kronične upale, a potencijalno se povećava rizik i od raznih crijevnih bolesti. Riba kao odličan izvor Omega 3 masnih kiselina izvrstan su borac protiv navedenih Omega 6 kiselina te njihovo konzumiranje jednom ili dva puta tjedno postiže dobru ravnotežu.

Špinat, kelj

Mnogima ne tako omiljene niskokalorične namirnice, špinat i kelj, bogate su vlaknima i vitaminima A, C, K i E.  Njihova češća konzumacija potiče gubitak kilograma, a za cjelovito zdravlje organizma i protuuplano djelovanje zaslužni su antioksidansi koji se nalaze unutar povrća. Osim navedenih prednosti, špinat i kelj snižavaju krvni tlak, služe kao prevencija srčanih bolesti te čuvaju mentalno zdravlje. Ove namirnice imaju i jednu posebnu prednost –možete ih jesti koliko god poželite i nećete imati nikakve negativne posljedice!

Šumsko voće

Zbog izrazito puno vlakana koje sadrže, svježe ili zaleđeno šumsko voće idealno je za osobe koje se bore s viškom kilograma, a pogotovo onih u struku.  Šumsko voće osim vlakana sadrži mnoštvo vitamina i nutrijenata koji tope masnoće te antioksidanse i protupupalne spojeve koji  sudjeluju u topljenju masnoća. Jedite ih za doručak, recimo u smoothiju ili zobenoj kaši te kao užinu.

Jaja

Svako jutro jedno jaje, organizmu snagu daje, nije uzaludna poslovica. Ako je tko znao kako se treba hraniti to su bili naši preci. U jajima se nalaze esencijalne aminokiseline potrebne našem organizmu. Jaje kao namirnica, čini nas sitima dulje vremena što sprječava prejedanje kasnije tijekom dana. Neki nutricionisti govore kako su jaja mnogo bolji izbor za doručak od žitarica. Ipak, s jajima nemojte pretjerivati.

Komentari