Ispitivanje lijekova protiv raka u Australiji izliječilo svih 18 pacijenata!

Znanstvenici i istraživači najavljuju novi lijek kao potencijalni napredak u borbi protiv raka nakon objave rezultata ispitivanja u Australiji.

Lijek, poznat kao Dostarlimab, kod 18 pacijenata koji boluju od raka rektuma, jednog od češćih karcinoma u zapadnom društvu, uspješno je djelovao. U vrijeme pisanja rada, 12 pacijenata je završilo liječenje.

“Ukupno 12 pacijenata završilo je liječenje Dostarlimabom i prošlo je najmanje 6 mjeseci od uzimanja lijeka. Svih 12 pacijenata (100%; 95% interval pouzdanosti, 74 do 100) imalo je klinički potpuni odgovor, bez dokaza o tumoru na magnetskoj rezonanciji.”

Prvi put se to dogodilo u povijesti raka

U svih 18 pacijenata nakon 2 godine, nije se mogao pronaći niti jedan trag raka, što je rezultat toliko zapanjujući da je dr. Luis A. Diaz Jr. iz New Yorka Memorial Sloan Kettering Cancer Center rekao da je to: “Prvi put se to dogodilo u povijesti raka.”

Dr. Diaz, koji je vodio studiju, objavio je nalaze u New England Journal of Medicine. Dostarlimab je lijek iz nove grane lijekova koji uključuju laboratorijski stvorene molekule koje djeluju kao antitijela u ljudskom tijelu te su dizajnirana da specifično ciljaju stanice raka.

Dr. Alan P. Venook, koji nije bio uključen u projekt, rekao je za New York Times da je ispitivanje raka u kojem je izliječen svaki pacijent ‘nevjerojatno’. Iako je ovo bilo malo ispitivanje, liječenje će se sada vjerojatno nuditi u širem opsegu, što znači da se mogu pronaći čvršći rezultati.

Znanstvenici se također nadaju da se ovaj novi pristup raku, za koji se čini da ima manje nuspojava od tradicionalne kemoterapije, može prilagoditi za borbu protiv drugih vrsta raka.

Nedavno su počela prva ispitivanja na ljudima koja su uključivala genetski modificirani virus dizajniran za borbu protiv stanica raka, dok su imunoterapijski pristupi također bili ispunjeni velikim obećanjima, što ukazuje da smo možda na putu da konačno pobijedimo jednog od najvećih svjetskih ubojica.

Izvor: Ladbible