Uskoro ćemo oglase imati i na računima

Kako vam se čini ideja da na računu koji dobijete u trgovini dobijete i popust za frizerski salon, autopraonicu ili neku drugu uslugu?

227

Ticket Com je francuska franšiza koja diljem svijeta ima oko 100 franšiznih jedinica, a čija poslovna ideja podrazumijeva da se tvrtke s lokalnih tržišta oglašavaju u vidu kupona ili drugih povoljnosti na poleđini fiskalnih računa supermarketa, lanaca brze hrane, restoranima, benzinskim crpkama i slično. Kupci potom koriste te kupone za kupovinu s popustom u trgovinama oglašivača, oglašivač prati učinak kampanje, a supermarketi i trgovine štede novac od nabave traka za izdavanje računa, jer ih dobivaju besplatno. Uz dobre akcije i popuste, potrošače se više ne bi moralo ni upozoravati kako su dužni uzimati račune u trgovinama.

Ovaj se koncept pokazao visoko profitabilan na europskim tržištima, čak i u Grčkoj, koja nema fiskalizacije

U Hrvatskoj je poslovanje započeto na području Rijeke i okolnih otoka. Primatelj master franšize za teritoriju Hrvatske tvrtka je Haus Servis d.o.o. koja ima pravo dalje davati pojedinačne franšize. Ugovor je potpisan u svibnju, a franšiza službeno počela s radom u lipnju.

Ticket Com su 1998.g. pokrenuli Pierre Renard i Frederic Bouhours te uspješno posluje već više od 16 godina. Ticket Com je razvio široku partnersku mrežu na europskom teritoriju (Francuska, Španjolska, Švicarska, Italija, Belgija, Grčka, Rusija), a od sada ima master franšizera i u Hrvatskoj.

Dakle, kako stvari stoje, šansu da dobijete račun s oglasom na poleđini imat ćete prvo na Kvarneru i u Istri, a potom slijede Zagreb te veliki trgovački lanci koji djeluju po cijeloj zemlji.