Nemojte se sramiti i priznati, mnogi to danas rade, čak i mi u redakciji Teklića ponekad.
Svjestan da to rade mnogi njegovi gosti, a i u želji da pridobije novu generaciju klijenata, restoran-vinarija Catit & Carmel krenuo je u kreiranje posebnog projekta jednostavnog imena Foodography. U pitanju je koncept uživanja hrane, koji uključuje tanjure tako dizajnirane da olakšavaju što ljepše i efektnije fotke hrane s pametnim telefonima.
Jedan od tih tanjura je tzv “The Limbo, koji s jedne strane ima utor za telefon, a s druge je zakrivljen radi što bolje pozadine fotografije.
Drugi se zove “The 360”, jer omogućava rotiranje tanjura i jednostavno snimanje kratkih videa u 360 stupnjeva.
Prilikom jela čak je prisutan i vrhunski fotograf koji objašnjava kako napraviti dobru fotografiju.
No, ima to i svoju cijenu – kompletan doživljaj uživanja hrane na ovaj način košta 155 dolara i Catit će ga nuditi tijekom lipnja, a u planu je licenciranje koncepta internacionalno.
Možda ovo nekom zvuči bezveze i pretjerano, ali konkretni rezultati su tu. Nakon što je restoran ugostio grupu novinara da iskuse Foodography, vijest o projektu došla je do 20% građana te donijela vrijednost od oko 400 tisuća dolara u medijskim objavama diljem svijeta. Promet vinarije također je porastao za 13%.
Fotke možete potražiti na Instagramu pod hashtagom #fdgr.
Korištenjem novih platformi i trendova, restoran-vinarija se uspio rebrandirati ovim svježim, stylish konceptom.
To je sasvim ok, zar ne?
Komentari