Iako su reklame, kao i sve što Kaiser svjetske mode uradi, bile glasne i brojne, proizvodi nisu na razini ambicija. Amerikanac „Coty“ je prodaju ustupio „Interparfums“ pa je ova francuska grupa ostvarila prodaju od samo 13 milijuna eura, što daleko od željenih 16.
Miris ima dobru prodaju u Njemačkoj, dok je u azijskim zemljama korektna, a na Bliskom istoku osrednja. U Velikoj Britaniji i SAD-u se nije dobro plasirao iako su ga gigantski lanac „Macy’s“ i još neki magazini stokirali za slučaj bolje potražnje.
Čak nije sigurno da će ga poznata „Sephora“ niti „Marionnaud“ prodavati u Francuskoj kao „ekskluzivitet“ iako, kako smo saznali kod pariškog brenda „Chanel“, grupa računa na nova lansiranja koja bi mogla poboljšati prodaju.
Ni novine nisu što su nekada bile
Odgovorni u Parizu šapuću kako je „marketing od velikog značaja, što nije potrebno ponoviti u tisku.“
U „Interparfums“ radije ističu kako je „Montblanc“, koji ima isti naziv kao marka čuvenih nalivpera, prvi na top listi deset najznačajnijih mirisa. Čak je ispred „Lanvina“ i „Jimmy Chooa“ jer je prodaja povećana za 54% u prvom semestru tekuće godine, pa se nadaju prodaji od 80 milijuna eura do kraja prosinca. Saznali smo da grupa očekuje vrtoglavu ukupnu prodaju od 240 milijuna eura za sve proizvode, ali ne želi nove pokuse niti predstavljanje bilo kakvih marki.
Kriza je zahvatila i najveće grupe koje, što je najzanimljivije u cijeloj prići, ne mogu napredovati bez inovacija.
Džana Mujadžić
Komentari