Koliko ste se puta pri kupovini odjeće našli u nedoumici, što između nekoliko artikala odabrati? Kako će ići u kombinaciji s nekim drugim odjevnim predmetom? Što bi uopće činilo dobro kombinaciju? Tzv. pametna ogledala trebala bi nam olakšati izbor u takvim situacijama.
Neki poznati lanci poput Nordstroma i Neimana Marcusa upravo testiraju ovu tehnologiju, koja bi se kroz nekoliko godina, kada njena cijena padne, mogla značajno proširiti.
Možemo, između ostalog, snimati svoja isprobavanja odjeće i potom usporediti sve svoje potencijalne izbore ili pak vidjeti hoće li nam neki odjevni predmet odgovarati i bez isprobavanja. Čak se može vidjeti hoće li nam nešto odgovarati u kombinaciji s ranije kupljenom robom. Vremenom će tehnologija napredovati, te već po spolu i fizičkim proporcijama nuditi određene proizvode.
Već sada se jednim klikom može promjeniti boja odjeće ili pak podijeliti izbor sa svojim prijateljima, kako bi nam možda oni olakšali svojim savjetom ili mišljenjem.
Na ovaj će način fizički dućani sustići online shopove poput Amazona, koji prate koje artikle njihovi korisnici pretražuju, kako bi im ponudili nešto drugo. To dakako znači da će i ovi fizički dućani prikupljati neke naše podatke, no kao i uvijek, stiže uvjeravanje kako je spremanje podataka svojevoljno i pod dobrom zaštitom.
Za razliku od Amazona i inih, ovdje se ipak roba može isprobati, ktome i sačuvati probe putem aplikacije, kod kuće još jednom razmisliti, pa naručiti.
Postoji i dobar financijski razlog za uvođenje ove tehnologije: statistike pokazuju kako nešto više od trećine posjetitelja dućana osim razgledavanja nešto i kupi, dok se kod korištenja kabine i isprobavanja taj broj udvostručuje. Problem je taj što tek nešto više od četvrtine posjetitelja uopće koristi kabine, koje su često neadekvatne veličinom, s lošim svjetlom ili uslugom. Upravo se ovom novom tehnologijom želi kupce privući natrag u trgovine i olakšati im isprobavanje.
Komentari