Kreću u prodaju Riječki dečki 2012.

524

16. po redu humanitarni kalendar Riječki dečki nosi naziv „Dobro jutro more“ i ugostio je trinaestoricu zanimljivih sudionika koje povezuje more, bilo da se radi o brodogradnji, pomorstvu, jedrenju, ribarstvu,ronjenju ili veslanju. Autorica crno bijelih art fotografija je A. Saška Mutić , koja je snimanje započela početkom listopada, uglavnom u eksterijerima, pa su tako ove godine u kalendaru nastali neki od „najriječkiji h“ motiva ikad snimljenih. Naziv kalendara na naslovnici oslikao je Vojo Radoičić svojim prepoznatljivim stilom i vedrim bojama, također Riječki dečko i prijatelj kalendara, čime je kalendar dobio poseban izričaj.

Svake godine kalendar ima neku svoju zasebnu temu, koja često ukazuje na sociološke aspekte i šira zbivanja društva, pa je tako ove godine odabrano more koje ukazuje na svoj veliki potencijal, resurs, način života, ali i tradiciju.

Prodaja kalendara kreće 1.12. i to putem iNovina , točnije njihovih pet prodajnih mjesta na Korzu i u Tower Centru Rijeka. iNovine su se, u sustavu Adris grupe, u ime društvene odgovornosti uključile u projekt i prodaju kalendara bez naknade.

Kalendar će se također tradicionalno moći kupiti i na štandu koji će biti postavljen na Korzu 16. i 17. prosinca.

Cijena kalendara iznosi 45 kuna, a cjelokupan prihod od prodaje namijenjen je Domu za djecu i mlade Kraljevica-Oštro.

Prvi kalendar „Riječki dečki“ izdan je 1996. godine, pokrenut je kao ideja kreativne direktorice Dunje Pavešić. Od tada do danas u kalendaru je sudjelovalo preko 250 sudionika – riječkih dečki, koji su za potrebe ovog humanitarnog projekta ustupili svoje vrijeme, lik i djelo. Iz godine u godinu kalendar je ugostio „dečke“ različitih karaktera, dobi i zanimanja.

Promocija kalendara održati će se 6.12. na dan Sv. Nikole, zaštitnika pomoraca, u Cukrarikafe baru s početkom u 20h uz otvorenje izložbe fotografija Riječki dečki 2012., autorice A.Saške Mutić, koja će biti otvorena do 19. prosinca.

Svoju humanitarnu stranu iskazali su i sponzori bez kojih tisak kalendara ne bi bio moguć, as2con – alveus, Navis Consult d.o.o. Part of Rolls-Royce Marine, Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci, STRABAG, Ugor d.o.o. i Brodogradilište 3. MAJ. Medijski kalendar su potpomogli: Novi List, Radio Rijeka, Radio Trsat, Teklić, Moja Rijeka.

Komentari