Trik za fit liniju uz koji se ne morate odreći slatkih zalogaja

Kažu da prije ručka ili večere nije pametno jesti slastice, posebno čokoladu, no navedeni savjet više nije potrebno slijepo slijediti

388

 

Najnovija istraživanja pokazala su da žene koje umjesto mliječne ili bijele čokolade posegnu za tamnom čokoladom, pri glavnom se obroku neće prejesti. Navedenu tezu potvrđuje i trodnevno istraživanje John Moores Universitya iz Liverpoola u kojem je sudjelovalo ukupno 14 ženskih osoba starosti od 50 do 65 godina.

“One koje su jele samo tamnu čokoladu, imale su veći osjećaj sitosti, a u svom tijelu imale su gotovo sto kalorija manje nego one koje su konzumirale mliječnu čokoladu. Nakon konzumacije tamne čokolade, žene su pojele do 25 posto manje hrane od ostalih ispitanica”, objasnili su sa Sveučilišta.

Stručnjaci tvrde kako tamna čokolada sadrži više polifenola, biljnih spojeva koji smanjuju apetit. Žene koje su uzimale tamnu čokoladu 35 dana, izgubile su pola kilograma više od žena koje su jele mliječnu čokoladu. Naravno, stručnjaci upozoravaju da to nije metoda koja bi vam pomogla smršaviti, već je to samo savjet onima koji se ne žele odreći slatkiša, a istovremeno žele zadržati vitku liniju.