Preko 160 kompanija povuklo je oglašavanje s društvenih mreža

24

Tijekom prošlog i ovog tjedna sve je veći popis velikih i malih kompanija i tvrtki, koje su se pridružile kampanji bojkota oglašavanja na Facebook-u. Kampanja #StopProfitForHate odgovor je na količinu govora mržnje. Sve je započelo sa skupinama za građanska prava poput NAACP-a i Anti-Defamation League, nakon čega su se kampanji pridružili Color of Change, Free Press, Common Sense and Sleeping Giants. Nešto kasnije pridružile su se vodeće svjetske tvrtke poput Unilevera, Coca-Cole, Honde, Diageo, Starbucks, Verizon, Hershey Co., Levi’s, Ford, Adidas i Clorox. Preko 160 kompanija povuklo je oglašavanje s društvenih mreža, a taj broj stvorio se za nešto manje od tjedan dana. Odluka kompanija, kao što su Coca-Cola i Unilever, da odustanu od oglašavanja na Facebook-u, može imati velikog uticaja na Facebook-ove prihode od oglašavanja, koji su prošle godine dostigli 70 milijardi dolara. Coca-Cola je prošle godine na toj platformi potrošila 22 miliona dolara, objavio je Politico, dok je Unilever uložio 41 milion dolara u oglašavanje na društvenim mrežama.

Zuckerberg je izložio mjere, koje uključuju zabranu reklama koje sadrže govor mržnje, označavanje dezinformacija i zauzimanje čvrstog stava prema bilo kojem političaru koji je svojim postovima poticao nasilje. Je li ovo buđenje savjesti u korporativnoj Americi uzburkano zamahom građanskih nemira i kolektivnih poziva potrošača i zaposlenika da aktivno prigrle ravnopravnu budućnost? Jesmo li dostigli vrhunsku točku u kojoj je velika količina mržnje i otrovnosti koju izazivaju naši feedovi postala preteška da bi se mogla podnijeti?

Izvor: Observer

Komentari