Drugi dan festivala Dani komunikacija otvorio je voditelj kontroverzne kampanje Donalda J. Trumpa

Brad Parscale govorio je o važnosti podataka dobivenih digitalnim kanalima te izjavio kako su u kampanji kreirali 5.9 milijuna različitih verzija oglasa i uz pomoć machinelearninga dolazili do novih saznanja o biračima

117

Na Danima komunikacija u Rovinju, stručnjacima iz komunikacijske industrije, govorio je ni manje ni više nego Brad Parscale, voditelj kampanje američkog predsjednika Donalda J. Trumpa. Kontroverzna kampanja koja se vodila 2016. godine još uvijek je predmet žustrih rasprava, a potaknula je brojne dileme o korištenju osobnih podataka koji su oglašivačima dostupne putem društvenih mreža, osobito Facebooka. Za vrijeme predsjedničkih izbora 2016. godine Parscale je bio direktor za digitalne medije, a na temelju ostvarenih rezultata na izborima, nedavno je unaprijeđen u voditelja cjelokupne kampanje.

Parscale je u Rovinju održao predavanje pod nazivom “The Future Of Data-Driven Advertising” u kojem je govorio o mogućnostima koje se pružaju s vještim upravljanjem podacima, a za koje smatra da su presudile o pobjedi na američkim predsjedničkom izborima.

Otkrio je kako su vještim segmentiranjem oglasa uspjeli utjecati na odluku neodlučnih birača i privući njihove glasove koji su bili ključni za pobjedu na izborima. Istaknuo je kako su real time data i socialresponse putem digitalnih kanala omogućili formiranje političkih poruka na način kako nikada prije to nije učinjeno ni u jednoj kampanji.

Brad Parscale

Istaknuo je kako je pogrešno da odvojeni timovi rade na kreiranju sadržaja i prikupljanju podataka te definiranju ciljnih skupina. Nužna je suradnja i donošenje odluka na temelju dobivenih podataka. Parscale je ispričao kako su podatke dobivene digitalnim putem davali kreativcima da stvore sadržaj te ga plasirali korisnicima i bilježili reakcije. Napomenuo je kako su u kampanji kreirali 5.9 milijuna različitih verzija oglasa. Sav sadržaj unosili su u bazu te uz pomoć machinelearninga dolazili do novih saznanja koja su koristila kreativnom timu, konstantno su učili što su više mogli.

Naveo je i da je predsjednička kampanja koju je vodio posebna po tome što je komunikacija bila bazirana na digitalnim kanalima, tj. prikupljenim podacima putem digitalnih kanala te da je na temelju toga upravljano komunikacijom u svim ostalim segmentima.

Komentari