Nakon uspješne premijere prošlogodišnjeg Cosmetic News-a i ove je godine u pripremi bogati program predavanja iz svih područja kozmetike, dermatologije i wellnessa, a tu su i brojne stručne radionice. Posebna pogodnost 22. Cosmetic News-a je besplatno prisustvovanje predavanjima na stručnom seminaru. Već tradicionalna natjecanja sajma u šminkanju za kozmetičarke i učenice kozmetičkih škola, te natjecanje u oblikovanju noktiju u četiri kategorije, obilježit će tema novog Disney-jevog ekstravagantnog filma ‘Maleficent’ – ‘Gospodarica zla’. Od ove godine po prvi puta, na istu temu održat će se i natjecanje u oblikovanju ekstenzija trepavica.
Tim povodom, razgovarali smo s Evgenom Gecom, slovenskim kozmetičarom koji će tijekom sajma održati predavanje.
Što očekujete od ovogodišnjeg Cosmetic News u Opatiji?
Sajam je za svakog naprednog poduzetnika vrlo važna stvar. Osobno to prihvaćam s velikim zanimanjem iz više razloga- od izmjenjivanja iskustva, upoznavanja novih mogućih poslovnih partnera, pridobivanja novih ideja do suradnje na različitim područjima kozmetike posebno na području obrazovanja. Kozmetika je branša koja je u neprekidnom porastu i neprekidno predstavlja novosti. Svatko tko se bavi time može na sajmu pridobiti veliki broj informacija, sugestija, ideja, pa i novih znanja. To su glavni razlozi zašto vrijedi posjetiti sajam.
Kako je došlo do ove suradnje?
U kontaktu s gospodinom Davorinom Šimunovićem brzo smo došli do konsenzusa kako bi sajmu dodali posebnu notu na području obrazovanja. I za mene osobno je to odlična motivacija, posebno kada vidim da je organizacija sajma na vrhunskom nivou. Već godinama surađujem s raznim sajmovima i vrlo dobro mi je poznato koliko je zalaganja potrebno oko realizacije ovakvog sajma. Da budem detaljniji, nije organizacija sama toliko teška koliko je teško poduzetnicima predstaviti prednosti koje se u okviru sajma mogu koristiti. Predstaviti svoju djelatnost široj publici je osnova za bolju vidljivost i prepoznatljivost s poslovnim partnerima i ostalim klijentima. Suradnju smo započeli prošle godine s namjerom da posjetiteljima sajma predstavimo tematiku koja je za svakog tko želi na području šminkanja saznati nešto više, vrlo važna. Napravili smo i korak dalje i to tematikom koja je vrlo osjetljiva i kojoj je u budućnosti potrebno posjetiti posebnu pažnju. To je prodaja u kozmetičkoj branši.

Koliko ste već u ovom poslu i što vam motivira i inspirira?
U kozmetici sam aktivno prisutan nešto manje od 25 godina. Već na početku svoje karijere imao sam jasan cilj, a to je pridobiti što više znanja i to isto znanje na različite načine prenositi na druge. Do sada sam uspio napisati tri stručne knjige o šminkanju. Prva je bila ‘Skrivnosti lepote’, druga ‘Skrivnosti lepote 2’ i Personalizirana knjiga o šminkanju koja se piše individualno za željenu osobu. Niz godina kao predavač prenosim svoje znanje drugima na raznim školama, putem brojnih medija i radionica u različitim zemljama. Tu je i novi projekt svjetskog značaja preko Kickstartera. Prošle godine sam baš na ovom sajmu upoznao urednike vaše poznate stručne revije Wellbis s kojom odlično surađujemo i s velikim zadovoljstvom svaki mjesec spremam nove kolumne.
Što bi savjetovali djevojkama po pitanju njege lica u proljeće?
Svako ljetno doba zahtijeva dodatnu njegu kože. Proljeće je ono doba godine kada se tijelo regenerira. Važno je da to kreće iz unutrašnjosti, ali svakako je koži potrebno dati ono što joj nedostaje. Posebno mladima koji često imaju određene poteškoće s kožom, predložio bi posjet kozmetičaru. To su stručne osobe koji se individualno posvećuju svakom licu i vjerujem da mogu naći rješenje za svaku kožu.
Kako pripremiti kožu lica za sunce?
Lice je najizloženiji dio tijela i vanjski učinci najprije utječu na njega. Posebno kod žena, slojevi kože su tanji, pa je zato zaštita primarna potreba. Kada je izlaganje suncu u pitanju, potrebno je to činiti postepeno i dobro je barem mjesec ili dva prije intenzivnog sunčanja početi koristiti proizvode koji pomažu tijelu da se brani od vanjskih učinaka. U današnje doba skoro da ne postoji proizvodi za šminkanje koji u sastavu ne sadržali vitamin E. Za njega je poznato da je odličan konzervans i ujedno time štiti kožu od vanjskih učinaka, posebno sunca.
Koji su trendovi u šminkanju koji vam se osobno najviše sviđaju?
Mislim da još nisam imao intervju u kojem nije postavljeno ovo pitanje. To je zato što su trendovi posebno važni kada je razvoj kozmetike u pitanju. Svaki period u godini susrećemo se s novim proizvodima, često i inovativnim. To pripada sklopu razvoja i to se kupcima sviđa. Za ovogodišnje proljeće u planu su toplije boje posebno crvena. Crveni ruž je simbol šminkanja i jako mi je drago da se nakon nekoliko godina tako intenzivno vraća. Druga posebnost su obrve koje su istaknute. Malo manji naglasak je na sjenilima.
Kao Vizažist iskreno rečeno nisam veliki pripadnik trendova. Razlog tome jest taj što se na licu individualno često postigne krivi efekt, ako trend ne odgovara pojedincu. Recimo poznato je da obrve koje su pretjerano tamne, lice postaraju. Isto tako, ako su usne male, tamne boje ruža dodatno ih smanjuju ili recimo asimetričnost linija na licu mogu šminkom dodatno istaknuti pojedine dijelove i tako naglasiti nesavršenosti.
NAGRADNA IGRA
Najsretnije čitateljice ovog puta bile su Natalija Makarun iz Požege, Suzana Čičak iz Slavonskog Broda i Paulina Babić iz Zagreba. Čestitamo!
Komentari