Ovih 8 namirnica konzumirajte ako želite zdravu kožu!

11

Sada kada je službeno proljeće, sve što želimo učiniti je živjeti, izvaditi bijele tenisice, usavršiti svoje fitness rutine i organizirati ormare i domove . Ali proljetno čišćenje može se primijeniti i na naše tijelo. Vjerojatno ste čuli već onu izreku “ono si što jedeš”. “Važno je imati uravnoteženu prehranu koja sadrži antioksidanse, proteine i zdrave masti, kaže Sejal K. Shah, MD, FAAD, ovlašteni dermatolog u SmarterSkin dermatologiji u New Yorku. “Izbjegavanje hrane visokog glikemijskog indeksa također je korisno za kožu.”

Evo popisa namirnica koje će vam pomoći održati zdravu i blistavu kožu.

Avokado

Kao da svijetu treba još jedan razlog za apsolutno štovanje avokada. Činjenica je da su, iako su dijelom u naše živote ušli kao prehrambeni trend, krcati vitaminima A, D i E, te su super izvor zdravih mononezasićenih masti i fitonutrijenata. Uostalom, hrpa maski za lice i krema kao bazu imaju upravo avokado.

Zeleni čaj

Poseban sastojak u listovima zelenog čaja koji se naziva katehin može poboljšati zdravlje naše kože na nekoliko načina. Prvo, djeluju kao antioksidansi, štiteći od oštećenja od sunca i upale. Katehini su također korisni za poboljšanje prirodne elastičnosti i vlage kože. Jedna od danas omiljenih vrsta zelenog čaja, odnosno proizvoda od zelenog čaja je matcha – koju možete koristiti i u kolačima.

Brokula

Sok od naranče i drugi agrumi nam obično padaju na pamet kada govorimo o namirnicama bogatima C vitaminom, ali ova često ne baš voljena biljka je sjajan način da dobijete upravo vitamin C. Vitamin C pomaže u poticanju proizvodnje kolagena u koži, koji djeluje na ublažavanje pojave sitnih linija i bora. Brokula također sadrži cink, vitamin A i lutein (karotenoid koji pomaže u zaštiti kože od oksidativnih oštećenja).

Maslinovo ulje

Postoji mnogo razloga zbog kojih je mediteranska prehrana izvrsna. Povezana je s nižim razinama kolesterola, srčanih bolesti i dijabetesa, a djeluje blagotvorno na gustoću kostiju i mišićnu masu kod žena. A te su koristi u velikoj mjeri rezultat maslinovog ulja. Prepuno je mononezasićenih masnoća, koje pomažu da koža bude nahranjena i hidratizirana.

Tamna čokolada

Kakao sadrži mnogo antioksidanata koji se nazivaju flavenoli, koji su pokazali da poboljšavaju teksturu i hidrataciju kože i čak povećavaju cirkulaciju krvi. Samo budite sigurni da odaberete čokoladu koja ima barem 70% kakaa kako biste maksimizirali njegove koristi.

Losos

Losos je solidan izvor omega-3 i omega-6 masnih kiselina, koje su ključni igrači u zdravom režimu njege kože. Prema studiji koju je provela država Oregon, ove dvije vrste masnih kiselina pomažu održati kožu hidratiziranom, bore se s upalom i pomažu da naša koža bude zaštićena od zagađenja. A i ne škodi što je ukusan

Paprike

Paprike su krcate vitaminom C. Opet, on je izvrstan za povećanje razine kolagena u vašem tijelu, što pomaže da vaša koža bude čvrsta i jaka. Paprike babure (posebno crvena i žuta) također su pune beta-karotena, koji vaše tijelo pretvara u vitamin A, još jedan važan antioksidans.

Rajčice

Likopen, fitokemikalija koja rajčicu čini crvenom, pomaže u zaštiti naše kože od slobodnih radikala kojima smo izloženi radi utjecaja sunca. Za razliku od mnogih namirnica kojima šteti terminčka obrada sa rajčiom je stvar tada još bolja u rajčici kada ona prođe terminčku obradu tako da slobodno kuhajte salse za paštu

Komentari