Virtualnim robotom protiv koronavirusa – Odgovarajući na pitanja građana štedi dragocjeno vrijeme liječnika

27

U proteklih 5 dana je ekipa iz Hero Factory-a u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo razvila virtualnog robota koji odgovara na upite građana vezano uz virus​ i na taj način štedi vrijeme liječnika koji sad mogu telefonske pozive zamijeniti satima u bolnici ili prijekopotrebnim odmorom. 

Hero Factory_tim
Hero Factory tim

Prebacivanjem dijela jednostavnijih upita na automatsku konverzaciju s chatbotom, olakšavaju se telefonske linije i smanjuju brojni upiti liječnicima. Tako onda ljudima koji su zaista zaraženi bude lakše doći do pomoći, a liječnici i drugo medicinsko osoblje mogu mirnije i fokusiranije obavljati svoje zadatke.

HZJZ_chatbot_mobitel 2

Chatboti su računalni programi dizajnirani za komunikaciju s ljudima. Kao mali virtualni robot kojeg naučite kako da, bez
greške, pomogne oko svake brige koju ljudi imaju vezano za određenu temu. Ljudi pošalju neki upit, on automatski odmah odgovara, u bilo koje vrijeme, bez potrebe za dodatnim stručnjacima u podršci – jer je već prethodno naučen kako da odgovori. On vam tako štedi vrijeme, informira sve zainteresirane ljude, a i ti ljudi se osjećaju ugodnije pitati kad znaju da ne troše nečije vrijeme sa svojih stotinu pitanja.

HZJZ_chatbot_mobitel 3

Navode kako im je upravo ušteda vremena bila prva asocijacija i želja kad su vidjeli koliko se liječnici bore s puno upita građana vezanih uz simptome bolesti, mitova koji haraju društvenim mrežama i upite vezane uz prevenciju zaraze. Opterećenost zdravstva s velikom količinom zaraženih koji pristižu u istom trenutku je uvelike utjecalo na situaciju kakva je u Italiji i Španjolskoj. Također, su bili svjesni razvoja takvih državnih sustava za informiranje o koronavirusu za npr. SAD od strane Microsofta, zatim za UK, Španjolsku, Indiju…

HZJZ_chatbot_mobitel 5

Chatbot je jednostavan za koristiti- sve ide preko Facebook Messengera. Čak i oni koji nemaju Facebook profil mogu instalirati Messenger i koristiti taj chatbot na svom mobitelu. Samo kliknete temu i opciju koja vas zanima, a on vam automatski tipka odgovore. Tako možete ispitati osnovne simptome, saznati istine i mitove o koronavirusu, doći do relevantnih informacija, brojeva i najnovijih vijesti. Čim krenete, čak i ako se prvi put sretnete s chatbotom, već za pola minute znate kako ga koristiti. A najbitnije od svega, znate i sve što trebate znati o koronavirusu.

HZJZ_chatbot_mobitel 6

Znali smo već koliko vremena ovakve stvari uštede raznim poduzećima u marketingu i koliko pomognu u komunikaciji s
klijentima pa smo imali početnu jasnu ideju kako koncipirati i ovu priču. Isprogramirali smo strukturu, istražili sve informacije, razradili cijeli storyline, a onda i dobili veliku, veliku stručnu pomoć od divnih ljudi iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo s kojima smo u suradnji i postavili chatbot na njihovu Facebook stranicu.

HZJZ_chatbot_mobitel 7

Hero Factory​ je marketinški tim koji se bavi digitalnim rješenjima za mala i srednja poduzeća. Navode kako vjeruju da svaka osoba koja pokrene nešto svoje, bilo to obrtnik ili poduzetnik, zaslužuje šansu da svoj rad i rezultate predstavi svojoj ciljanoj skupini na pravi način i time utječe na poslovne rezultate.

Tim je sastavljen od 7 članova koji pokrivaju područja od plaćenog oglašavanja, community managementa, UX/UI dizajna, prodajnog savjetovanja pa sve do programiranja i izrade chatbot sustava. Zajedno su već 2 godine i imaju preko 500 projekata u svojim nogama.

Komentari