Potpisano jedro podrške za 16. Fiumanku

Konferencijom za medije i potpisivanjem zajedničkog jedra podrške započeo tjedan Fiumanke

708

U tjednu Fiumanke, koja se održava od 11. do 13. lipnja, sponzori, pokrovitelji i mediji okupili su se na tradicionalnom druženju uoči Fiumanke i zaželjeli joj još jednu uspješnu plovidbu. Druženje je organizirano u restoranu Molo longo na Terminalu, koji će biti baza 16. Fiumanke.

Svoj potpis na jedro podrške prvi su stavili pokrovitelji Fiumanke – Grad Rijeka, Lučka uprava Rijeka, Primorsko-goranska županija i Turistička zajednica Grada Rijeke. Svi oni su istaknuli značaj Fiumanke koja ne posustaje u svojim nastojanjima da još snažnije promovira Rijeku i Kvarner kao atraktivnu turističku i sportsku destinaciju, zbog čega joj sve ove godine pružaju punu potporu, a riječi hvale izrazili su i sponzori. Gradonačelnik Grada Rijeke Vojko Obersnel ovom je prilikom izjavio:

“Ona je bila od samog početka onaj mali pomak važan za otvaranje grada prema moru, pretvaranje Molo longa u šetnicu i transformaciju dijela riječke luke u marinu za jahte.”

fiumanka-jedro-kresic

Ivan Krešić (Ina d.d.) istaknuo je kako je INA prepoznala značaj Fiumanke još u njenim začecima. Svoj prvi susret s regatom ove godine ima novi direktor Rafinerije nafta Rijeka Erkki Ranta, koji se raduje sudjelovanju i upoznavanju ljudi i kraja u koji je došao. Prvi puta na jedro podrške i to kao srebrni sponzor Fiumanke stavila je Erste banka koja aktivno sudjeluje u brojnim riječkim kulturnim i sportskim projektima.

Doris Peručić, direktorica ACI-a dd, dugogodišnjeg partnera Fiumanke, istaknula je kako je ACI već treću godinu sponzor medijske regate, te se raduje nastavku uspješne suradnje.

“Fiumanka je manifestacija koja svojim sponzorima pored koristi, donosi i veliko zadovoljstvo sudjelovanja.”

fiumanka-jedro-doris

Potporu Fiumanci pružile su i brojne druge tvrtke, neke dugogodišnji, ali i neki novi sponzori.

Ovogodišnje pokale, preko pedeset ručno izrađenih staklenih jedrilica, izradio je atelje Rogić iz Rijeke, a njih će kućama odnijeti svi ovogodišnji pobjednici te drugo i trećeplasirani u natjecateljskim grupama 16. Fiumanke.

Fiumanka je zahvaljujući medijskoj regati postigla veliki iskorak u međunarodnoj prepoznatljivosti. Organizatori 3.europske medijske regate su agencija 2.mjesto, Grad Rijeka i HRT. Na regati će osim nacionalnih medijskih kuća, tradicionalnih sudionika, HRT-a, Kanala RI, Nove TV, Novog lista, Radio Rijeka, RTL-a, sudjelovati televizijske ekipe iz Austrije, dvije posade iz Slovenije, Slovačke, Mađarske, a svoju će premijeru imati posada lista La Voce dell popolo.

Ovogodišnju regatu snimat će i Nautical Channel, nezaobilazan program svih ljubitelja jedrenja.

fiumanka-jedro-2

Osim regate za medije, pod sloganom Razvijamo plavo-zelena jedra održivog razvoja 12. i 13. lipnja održat će se i Plavo-zeleni Expo Fiumanka i to na Molo longu, omiljenoj šetnici Riječana. Plavo-zeleni Expo postat će mjesto susreta i umrežavanja inicijativa i projekata koji podupiru neke od ciljeva Strategije Europske unije za jadransko-jonsku regiju (EUSAIR) – plavi rast, povezivanje regije, kvaliteta okoliša i održivi turizam. Hrvatska je prva država sudionica Strategije koja od lipnja 2015. zajedno s Europskom komisijom supresjeda Upravljačkim odborom EUSAIR-a tijekom narednih godinu dana.

Građanima će svoje projekte u sklopu Expa predstaviti petnaestak izlagača među kojima su Ministarstvo poduzetništva i obrta, HGK – ŽK Rijeka, Ina, Jadrolinija, E-mocija, Auto kuća Lenac, ACI, Armare, Zagrebački velesajam itd.

Komentari