Pariška kuća kreativnosti predstavila modu za glavu

409

Cerises za kosu

Pariška kuća modnih vještina i kreativnosti u kojoj djeluje i čuveni Prêt-à-porter, primila je stiliste kapa, kačketa, šešira i čuvenih francuskih bereta, koji su u 9. okrugu “Grada svjetlosti” pokazali začuđujuće novine fashion dodataka za glavu.

Institucija je poznata po unapređenju i isticanju galskih tvrtki, obrtničkih djelatnosti i industrijske proizvodnje, jedinstvenih izrađevina koje povezuje s različitim markama i brendovima. Ujedno se pronalaze najprilagođeniji i najprikladniji načini predstavljanja i osigurava stručna pratnja, brojnim proizvođačima.

Laulhère beret

Kuća kreativnosti je, također, poseban izvor nadahnuća markama i kreatorima što žele usavršiti osobnu proizvodnju, otkriti zadnje modne tendencije jako traženih turbana, šešira, headbandsa, nakita za glavu i ostalih privlačnih fashion dodataka, neophodnih suvremenim garderobama sljedbenika mode.

Anna Franquesa, inženjer i stilistica prati kreatore na razini tekstilnih strategija luksuznih poduzeća, organiziranjem konferencija i stalnim obavještavanjima o stanju tržišta.Tako većina partnera predstavlja osobne kolekcije, ilustrirajući novine u oblasti suvremenog odijevanja.

Marka šešira “Crambes” smještena u Caussadeu, na jugu Francuske neprekidno inovira prilagođavajuci se razvoju tržišta. S dnevnom proizvodnjom od 2500 artikla isključivo po narudžbi, uspješno posluje s mrežom trgovine šešira i zaštitnih kolekcija za glavu.

Izvoz je značajan za razvoj ove tvrtke što posjeduje brojnu klijentelu u zapadnoj Europi, ali i Japanu, Koreji, SAD-u ili Čileu. Proizvodi se izrađuju sezonski i od plemenitih materijala: pamuka, vune, kože, pravog i sintetičkog krzna i feutra.

“Prodavanica šešira” u vlasništvu pariške kreatorice Virginie de Broc, koja je proglašena najuspješnijom obrtnicom Francuske, održava mnoštvo partnerskih suradnji s poznatim stilistima visoke mode. Njezina proučena i suvremena krojačka filozofija odgovara ukusu i potražnji svjetske klijentele.

Prodavaonica sesira Virginie de Broc u Parizu

Kvaliteta nije luksuz
Kreatorica njeguje tipično pariški stil i dugo je djelovala u poznatoj ulici Saint Honoré, potom blizu čuvene opere Garnier, da bi se ustalila u vrlo komercijalnoj ulici Faubourg Poissonnière.
Geslo uspješne kreatorice je: kvaliteta nije luksuz!

Brand “Laulhère” poznat po baskijskim beret kapama iz 1840. godine, odavno ostvaruje predivne, ženske kolekcije. Smješten podno Pyrénées, nedaleko od gradića Pau, jedini u Hexagoneu održava tradicionalni način izrade, pa sa proizvođačem Blancq-Olibert ujedinjava cjelokupno naslijeđe proizvodnje bereta, što predstavljaju bogato, galsko naslijeđe. “Laulhère” je prije dvije godine dobila priznanje labela “Tvrtke živog naslijeđa”, kao najoriginalniji proizvođač pa se uvrstila u 350 povlaštenih čuvara, lokalne kulture odijevanja. To je privuklo slavne kreatore poput Hermèsa, Agnès b ili Carvena koji redovito surađuju s tvrtkom.

crambes-chapeau-alcantara

Svoje nesvakidašnje i jedinstvene ukrase za glavu i kosu pokazao je i pariški proizvođač nakita “Ožujske trešnje”, čija je izrada ekskluzivno ručna. Brand predlaže inovirajući koncept izrade nakita što može biti ukras za glavu, ogrlica ili narukvica.

Proizvodnja se obavlja u ateljeima 17 okruga prijestolnice svjetskog fashiona, smještenim preko puta poznatog parka Monceau, gdje se nalazi prodavaonica i laboratorij frizura. Marka uspješno surađuje s najvecim magazinima; Printemps, Bon Marché prodajući svoje proizvode u Americi, Belgiji, Japanu, Njemačkoj ili Rusiji.

Džana Mujadžić

Komentari