Još tjedan dana do Ultra Europe festivala

Festival Ultra Europe ljubiteljima elektroničke glazbe nudi sveobuhvatno iskustvo destinacije, a ove će godine cjelokupni festivalski doživljaj biti još bolji zahvaljujući novitetima koje organizatori pripremaju u suradnji s partnerima, sponzorima i lokalnom zajednicom.

99

Osam festivalskih pozornica, posjetitelji iz više od 140 zemalja, 120 akreditiranih novinara iz svijeta te jedinstvena prilika za uživanje u preko 250 sati glazbe u izvedbi više od 120 DJ-a

Dio je to impresivnih brojki koje još jednom potvrđuju status festivala Ultra Europe kao iznimno iščekivanog događanja ljetne sezone u regiji. Tome u prilog govori i činjenica da su sve ulaznice za ekskluzivni party Ultra Beach, koji će se održati 15. srpnja na Hvaru rasprodane, a isto vrijedi i za VIP ulaznice za splitski dio festivala, koji će se na stadionu Poljud održati za samo sedam dana, točnije od 10. do 12. srpnja. Regionalnih ulaznica za hrvatske državljane po povlaštenoj cijeni od 899 kn ostalo je samo 50, a trodnevnih festivalskih (tzv. General Admission), onih koje se mogu kupiti online samo 100.

Najzagriženiji fanovi ovogodišnjeg izdanja dolaze iz Australije, Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Brazila, Norveške i Njemačke – upravo su oni u najvećem broju razgrabili ulaznice za Ultra Beach.

Ultra - Resistance stage

“Najveća novost ovogodišnjeg izdanja je tzv. Resistance Stage, pozornica karakterističnog dizajna s posebnim efektima, koja je svoju premijeru imala u Miamiju. Posjetitelji će tijekom sedam dana Ultra ludila moći uživati u više od 250 sati glazbe na ukupno osam festivalskih pozornica, a ove smo godine, uz dovođenje vrhunskih imena elektroničke scene, dodatnu pažnju posvetili i unaprjeđenju lokacije. Tako smo osigurali dvostruko više wc-a po cijeloj lokaciji, sustav beskontaktnog plaćanja provjerit će se uoči festivala, novi glavni ulaz omogućit će većem broju posjetitelja da istovremeno uđe u stadion, a svi će svoje ulaznice moći mijenjati za narukvice na Zapadnoj obali i na Poljudu prije početka festivala kako bismo u najvećoj mogućoj mjeri izbjegli gužve”, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija te istaknuo kako će poljudski stadion imati četiri pozornice, glavna će biti konceptualno drugačija nego prošle godine, dok će u petak The Chemical Brothers tijekom nastupa pokazati produkciju koju koriste na ovogodišnjoj inozemnoj turneji. Također je naglasio kako će ove godine upravo spomenuta Zapadna obala biti mjesto okupljanja prije festivala, posjetitelji će tijekom radnog vremena od 11 do 23 sata moći kupovati ulaznice, brendirane proizvode Ultre te posjetiti štandove sponzora (HT-a i Samsunga).

Važnost i utjecaj festivala Ultra Europe za pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne destinacije za turiste iz svih dijelova svijeta potvrdio je i ministar turizma Darko Lorencin:

“Manifestacije kao što su Ultra Europe, a koje imaju atribut svjetski poznatih atrakcija, osim velike promotivne vrijednosti uvelike pridonose stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te daju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi.”

Ultra-Beach-2014

Oni koji još nisu, svoje ulaznice (tzv. General Admission) za sva tri festivalska dana u Splitu mogu nabaviti na www.ticketshop.hr. Jednodnevne ulaznice se po cijeni od 575 kuna (75 eura) mogu kupiti u odabranim Tisak Media Centrima te na www.ticketshop.hr pa će tako i oni koji nisu u mogućnosti posjetiti sva tri festivalska dana moći uživati u nastupima zvijezda poput The Chemical Brothers, Davida Guette ili Axwella i Ingrossa.

Za sve one koji, nažalost, neće moći doći na festival Ultra Europe, organizatori su pripremili dodatnu poslasticu: ovogodišnja Ultra bit će ekskluzivno u live prijenosu 10., 11. i 12. srpnja na MAXtv-u, na platformi MAXtv To Go i putem Tportala.

Sve ostale informacije možete naći na ultraeurope.com, službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu te putem aplikacije na iTunesu.

Komentari