Savjeti kako maksimizirati vrijeme i unaprijediti osobnu produktivnost:
1. Svake nedjelje navečer, isplanirajte tjedan pred vama

2. Isplanirajte vrijeme i za manje zadatke kako ih ne biste preskočili

3. Kraj svakog posla upišite vrijeme koje zahtijeva, kako bi vaša lista zadataka bila realna

4. Neka trajanje sastanka bude do 30 minuta, to je dovoljno za sve dogovore

5. Prekinite raditi mnogo stvari odjednom, to smanjuje produktivnost

6. Nemojte se živcirati oko preostalog vremena, svaki zadatak zahtjeva određeno vrijeme i to planirajte unaprijed

7. Pratite koliko vremena koristite za određeni zadatak, to će poboljšati planiranje

8. Odredite točno vrijeme ručka, kao i njegovo trajanje

9. Zadržite vrijeme za obitelj i u to ne miješajte posao

10. Počnite radni dan na pravi način – doručkom i laganom tjelovježbom

Izvor: Business Insider