Peta od pet priča koje slave snagu – Lukrecija Tomušić iz Kostrene

131

Nova kampanja beauty brenda Frankly Good nosi snažnu poruku: ljepota nije u savršenstvu, već u istini. U autentičnosti.

Kampanja “Iskreno dobra priča” okuplja žene koje ne pristaju na tuđe definicije – one koje razbijaju predrasude, redefiniraju granice i mijenjaju pogled na ljepotu i snagu. Među njima je i Lukrecija Tomušić iz Kostrene.

Lukrecijina priča počinje u trenutku koji bi mnoge zaustavio – ali nju je potaknuo na prvi korak.

Video o Lukreciji Tomušić možete pogledati OVDJE.

“Nakon nezgode koja joj je promijenila život, Lukrecija nije čekala da se okolnosti promijene – već je sama napravila prvi korak. I to doslovno – kupnjom avionske karte za New York, još dok je bila u bolnici.

Danas je aktivna sportašica i ponosna članica Košarkaškog kluba osoba s invaliditetom Kostrena, a sport za nju nije samo fizička aktivnost – već put izlaska iz najtežih trenutaka.
“Sport je nešto što te izvlači iz ružnog mjesta i ja bih voljela da postoji sustav pa da čim padneš i dođeš u toplice, tamo odluče kojim ćeš se sportom baviti. Nema neću, nego koji ćeš” – govori Luce.
Frankly, snaga nije u onome što izgubiš, već u onome što odlučiš vratiti natrag”, stoji u objavi Frankly Good.

Komentari