Naslovnicaa Izdvojeno Kako su Hrvati sjeb… “Black Friday” koncept!

Kako su Hrvati sjeb… “Black Friday” koncept!

Black Friday dan je na koji građani SAD-a hrle u trgovine zbog ogromnih popusta na sve živo. Zapamtite ove dvije bitne stvari: OGROMNI popusti i NA SVE ŽIVO!

Podijeli

Američka kultura konzumerizma, koliko god se mi borili protiv nje preuzima i krajeve Lijepe naše. Božićni ugođaj forsiramo već od sredine studenog, preuzeli smo Halloween, još nemamo Thanksgiving, ali za to bi nam trebala barem nekakva etnička skupina koju smo istjerali i gotovo istrijebili za vlastiti boljitak – ima još vremena. Što još? Tražimo jaja za Uskrs čini mi se…

No, ja zapravo osobno nemam ništa protiv toga. Draže mi je da preuzimamo takve običaje nego da preuzimamo običaje ekstremnih desničara koji cipelare curu jer je nakvarcana malo previše, ili da promoviramo užance političara da na poziciji prvo pokradu što se da pa onda “spašavaju državu”.

No, ono što se dešava s ovim našim preuzimanjem je da sve nekako izokrenemo i prilagodimo sebi. Ponekada na dobar ponekada na loš način.

Uz sve što smo preuzeli, Crni petak ili Black Friday smo valjda totalno izokrenuli.  Dobro je da još uvijek izostaju ogromne gužve u dućanima pa se roba na popustu može birati u relativnom miru. No, druga je razlika manje dobra za domaće potrošače. Mnogi trgovci se, naime, prave da nisu shvatili smisao Crnog petka, a to su doista osjetni popusti na proizvode. Tako je nemali broj dućana umjesto popusta od 50 do 80 posto odlučio Crni petak iskoristiti kako bi reklamirao smiješno male popuste od 20 posto. Mnogi su isto tako odlučili sniziti cijene tek na dio svog asortimana.

A to nije baš to. Crni petak znači totalne rasprodaje svog asortimana. Dakle, toster možete umjesto za 30$ kupiti za 5$ i tome slično.

Kod nas majicu možete umjesto za 180kn kupiti za 159,90 kn. Juh i meni koja sreća …