Uspješna kampanja zagrebačkih Medvjeda

296

Marko-Sakic

Nakon što je KHL Medveščak Zagreb tijekom prosinca 2014. slaveći svoju 100. utakmicu u KHL-u i svoj 100. gol u drugoj klupskoj sezoni KHL prvenstva, već osigurao 500 školskih obroka za djecu čiji roditelji nisu u mogućnosti financirati školske obroke zbog lošijeg imovinskog stanja, a koja nisu u programu socijalne skrbi budući da im roditelji mjesecima ne primaju plaću ili su pod ovrhama ili imaju iznimno niska primanja, Medveščak nije želio stati na tome te je pozvao svoje prijatelje da im se pridruže u ovoj kampanji.

Među prvima koja se odazvala bila je poznata hrvatska modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović i njezin Lei Lou tim koji su na zanimljiv način spojili Medvjede i modu. Naime, dizajnerica je posebno za ovu akciju dizajnirala 30 ekskluzivnih kreacija i u njih odjenula 30 plišanih “Medvjedića”, a cijeli događaj je popraćen i zanimljivom foto kampanjom u kojoj su glavnu ulogu imali igrači Medveščaka.

U svega 9 dana prodajom “Medvjedića” i kalendara s s fotografijama hokejaša Medveščaka prikupljeno je 57.000 kuna čime su Medvjedi osigurali 30 godišnjih i 200 tjednih obroka za djecu u hrvatskim školama. Ovime se brojka školskih obroka koje je KHL Medveščak osigurao u suradnji sa svojim partnerima i navijačima popela na 730!

Akcija “Da ni jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno” pokrenuta od strane Portala Dobrote, u koju se KHL Medveščak munjevito uključio, ide dalje. Osobne i korporativne donacije za školske obroke moguće je uplatiti i direktno na žiro račun Humanitarne udruge Portal dobrote, broj računa HR5924020061500035096 (Erste banka). Vrijednost jednog školskog obroka procijenjuje se na 9 kuna.

Bravo za Medvjede i sve uključene u akciju!

Izvor: KHL Medvescak

B.Ž.

Komentari