Na tiskovnoj konferenciji održanoj u subotu predstavnici triju velikih domaćih izdavačkih kuća – Algoritam, Profil i Mozaik knjiga – obznanili su integraciju prodajnih mjesta te će od 1. svibnja ove godine 40 knjižara širom Hrvatske poslovati pod novim imenom Algoritam-Profil-Mozaik.
Prije dvije su godine nakladnici Profil i Mozaik knjiga učinili isto, a sada im se – izdvojivši vlastitu maloprodaju – pridružio Algoritam. Formalno će se, dakle, tvrtka Profil Mozaik preimenovati u Algoritam-Profil-Mozaik.
Kupcima će time kažu ponuditi bolje uvjete: veći izbor artikala i višu kvalitetu usluga dok će tri izdavačke kuće i dalje biti neovisne.
„Sinergiju našeg nastupa prema kupcima pojačat ćemo uzajamnim komparativnim prednostima, širenjem strane knjige i multimedije u „stari“ Profil Mozaik i širenjem hrvatske knjige, udžbenika i darovnog program u „stari“ Algoritam“. istaknuo je Neven Antičević, član Uprave tvrtke Algoritam d.o.o.
APM uskoro planira pokrenuti konceptualno potpuno novu web stranicu koju će nositi društvena mreža knjigoljubaca, a dodatno će razvijati projekt „Imaginarij“. Mnogo će još biti inovacija, iako novo ime prodajnog lanca ne spada u tu kategoriju.
„Znamo da novo ime koje smo izabrali možda nije baš najoriginalnije, no razlog tome je što sve naše matične tvrtke imaju prilično snažne pojedinačne brandove. Stvaranje novog branda u vrijeme kada većina razmišlja o rezanju troškova bilo bi preambiciozno. Ostavit ćemo to za neka druga vremena“, poručio je pred brojnim predstavnicima medija Neven Antičević.
Komentari