U sklopu najnovije ankete optike Ghetaldus Rijeka i portala Teklić.hr, Riječanke i Riječani podijelili su svoja razmišljanja o tome gledaju li izloge bez obzira na to imaju li namjeru nešto kupiti.
Rezultati su pokazali kako mnogima upravo šetnja Korzom uz pogled na izloge predstavlja svojevrsno opuštanje i inspiraciju. Velik broj ispitanika priznaje da voli zastati ispred lijepo uređenih izloga, bilo da se radi o modnim kombinacijama, modnim dodacima ili zanimljivim dekoracijama.
Najviše pažnje privlače moda, obuća, modni dodaci i namještaj, a zanimljivo je da dio ispitanika gleda izloge i iz profesionalne znatiželje – primjerice, kako su uređeni, kakvo je osvjetljenje ili kako su proizvodi izloženi.
Bez obzira na to planiraju li kupnju ili ne, Riječanke i Riječani vole zaviriti u izloge. Uređen izlog, kažu, može potaknuti dobru ideju, promijeniti raspoloženje – pa čak i inspirirati da se jednog dana uđe unutra.










































