Chanel prodaje nakit i drago kamenje

Ogrlice, narukvice, naušnice od perli, ukrašene staklom ili amblematičnim, dvostrukim C iz 50-ih godina prošlog stoljeća će se prodati u čuvenom pariškom hotelu Drouot 10. listopada.

1309

Cjelokupni nakit sastavljen od 440 privlačnih ukrasa pod upraviteljstvom kuće “Gros & Peletraz” procijenjen je na 20-25 tisuća eura, prema riječima komesara aukcije Antoinea Saulniera, koji podvlači kako se radi o prvoj ekskluzivnoj prodaji slavnog branda.

Dva vrijedna predmeta izrađena od dragog kamena biti će posebna atrakcija. Ženski sat od žutog zlata, ukrašen dijamantima i narukvica iz ograničene kolekcije od 15 ukrasa iz 1990. godine, proizvedeni za japansko i saudijsko tržište po tvrđenju zaposlenih u kabinetu “Chombert et Hernbach”.

Predstaviti će se i vrijednosti francuske kolekcionarke koja je uobičajeno kupovala kompletne kolekcije nakita uz odjeću kuće “Chanel”.

Bižuterija i drago kamenje su ostvarenja Gripobxa ili Grossensa, dok ostale potpisuje Victoria de Castellone koja je s Karlom Lagerfeldom odabrala nakit “fantaziju” iz perioda 1984. i 1998. godine, kada je prešla u “Dior”. Slijedili su tragove Coco Chanel koje je od početka nastojala da bižuterija naliči visokom nakitu, sudeći po tvrdnjama eksperta Dominique Crombata.

Džana Mujadžić