Devet punih godina automobilska kompanija Citroen unajmljivala je čitavi Eiffelov toranj, na kojem su instalirali 125,000 svjetala kojima su ispisivali svoje ime. Za to im je trebalo čak 600 kilometara kabla.
Reklama je čak ušla i u Guinnesovu knjigu rekorda kao najveća reklama.
Prvi puta je podignuta 1925. godine i na tornju je ostala do prvog bankrota Citroena 1934. godine.
Da bi stvar bila još zanimljivija, bankrot je uvelike izazvan nevjerojatno visokim računima za struju koje je reklama proizvodila.
Mjesec kasnije tvrtku je spasio Pierre Michelin koji je na mjestu predsjednika zamijenio Andréa Citroena, čovjeka koji je i donio odluku o instalaciji.
[youtube 6gKONyJU3_U]
Nedavno, povodom proslave 90. rođendana tvrtke i 120 godina tornja, Citroen je stvorio posebni svijetleći show u trajanju od 12 minuta.









































