Noć u kojoj je Crkva vrvjela emocijama

    994

    U prostoru kluba Crkva, koji na mjestu nekadašnje omiljene riječke autopraonice, izvrsno se uklapa svoj novi sadržaj imenujući ga imenom Crkva. Odlično, jer svodovi tog kluba zapravo i nalažu takvo ime.

    Glazba ovdje skladno obitava poput vile u magličastim šumskim oblacima, tijesno pristaje kao druga koža plesačima koji su na glazbenom partiju 80-ih koji je za svoj grad i glazbenu publiku upriličio DJ Saša Ostojić. Nostalgičari ili naprosto oni koji ne žele tek tako ostarjeti, ali i oni mladi, čak vrlo mladi, došli su na svoje…

    sasa crkva 1

    Radi se zapravo o nastavku priče već ranije pokrenute. Saša je kao DJ više puta imao priliku upriličiti dječačke snove i potaknuti ljude na ples. Svaki je put, pa tako i ovaj, u sve uloženo puno emocije i predradnji, kako bi se naposlijetku sve posložilo na svoje mjesto, a Saša s mjesta DJ-a sinkronizirao svoju energiju s ljudima. U pitanju nije danas tako čest gažerski pristup DJ svirci, već više artistički, konceptualni, kod kojeg nema forsiranja, već se ispoljava kada umjetnik za njega osjeti potrebu jer postoji vrijeme, prostor i energija koju valja podijeliti.

    sasa crkva 2

    Uloga profesora koji uvodi studente u svijet znanja poklapa se tako s ulogom DJ-a koji uvodi slušatelja u svijet glazbe koji stvara na licu mjesta. Saša Ostojić, kao čovjek stalno uključen u razne kreativne procese, ljubitelj umjetnosti u svim oblicima, u stalnom traženju novih načina komunikacije i prenošenja energije – jer svi smo mi energijska bića sposobna pokretati svijetove – baš kao što potiče ljude na ples dok stoji u odijelu i s kravatom za DJ pultom, tako i studente ne uči činjenicama i čvrstim znanjima, već ih potiče da sami krenu u potragu za njima, otvara put frekvencijama kojima će do tog znanja doći. Pogotovo je to bitno kod biomedicine gdje se kroz ciklus od pet godina promijeni 100% usvojenog i zapravo stalno treba biti u potrazi za novim spoznajama.

    Upravo je i iskreno DJ-iranje kreativni proces koji za cilj ima izazivanje pozitivnih emocija, te naravno poticaj naples, kao nečeg iskonski vezano za čovjeka. I profesor i DJ imaju viziju koju žele predstaviti, a poticaj za spoznajom, poticaj na prihvaćanje radosti života vizija je svijeta Saše Ostojića.

    sasa crkva 3

    Ako se malo koncentriramo na osamdesete, čiji je Saša pasionirani ljubitelj, bilo je to razdoblje gdje se naglasak stavio na melodiju, glazba je postala plesnija i šarenija, došlo je određeno osvježenje u zvuku, ljudi su bili opušteniji i slobodniji. Plesni podiji su bili kudikamo puniji i spontaniji. Atmosfera se pak u međuvremenu promijenila, ljudi se čine smrknutiji, sputaniji, zabrinutiji. Živi se drugačije. Može li se to, makar nakratko, promijeniti glazbom? Ujediniti ljude na jednom mjestu i vratiti im radost života?

    sasa crkva 4

    Saša Ostojić vjeruje da može. Glazba je uvijek odraz živog vremena – zvuk plesnih osamdesetih naslijedio je post punk, u našim krajevima tako omiljeni novi val, nastavio se i na disco, a onda, paralelno s prihvaćanjem zapadnjačkog stila života i pratećeg konzumerističkog pogleda na svijet, stao udarati nemilosrdni ritam, u glazbi manifestiran kroz rave kulturu i vremenom, kako sam Saša kaže, apsurdne brojeve beatova u minuti, baš kao što su ljudi nemilosrdno udarani u drugim sferama života, do te mjere da više nisu bili sposobni ili spremni uživati u radosti života kao nekad.

    sasa crkva 5

    I baš kao što glazbu treba staviti u kontekst vremena, tako i konceptualni DJ nastupi traže prostor i vrijeme. Ideja o DJ nastupima profesoru i znanstveniku Saži Ostojiću došla je spontano, te će kao takva priča ići dalje i dobijati nova poglavlja kada on osjeti da ih treba ispisati. Puno je emocija u igri, nakon nastupa dolazi osjećaj praznine i potrebno je ponovo napuniti baterije.

    sasa crkva 6

    Napunite i vi plesači svoje, slobodno se koji put prepustite i melankoliji, tim će veća biti vaša radost kad vas pozovemo na novi susret s DJ Sašom Ostojićem.

    Respect the DJ…

    Bruno Župan / Dunja Pavešić

    Komentari