Čini se da hrvatska verzija „Black Friday“ ili Crnog petka nije niti sjena svjetskom trendu kada su u trgovinama najveći popusti. Pravi su popusti u našim trgovinama i ove godine izostali.
„Black Friday“ održava se posljednjeg vikenda u studenome, neposredno nakon američkog „Dana zahvalnosti“, gdje je ova tradicija započela još 1952. godine. Mnogi su se proteklog vikenda osjetili prevarenima, u hrvatskim trgovinama dočekali su ih uglavnom popusti od 20 i 30 posto na određenu robu. Mnogi tvrde da su u nekim trgovinama uoči Crnog petka zapravo povisili cijene, tako da se zapravo i ne može govoriti o prigodnim „Black Friday“ sniženjima.
Domaći trgovci još uvijek nisu spremni spustiti sniženja na razinu od 80 ili čak 90 posto, uglavnom se radi o simboličnih 20 ili 30 posto, što je za hrvatske potrošače razočaravajuće, potvrdili su iz Udruge Potrošača. Rijetko, bilo je i popusta do 50 posto, ali na određene artikle u samo određenim dućanima. Sniženja od 70 posto bila su ovogodišnjeg Crnog petka endemska pojava.
Ipak, pohvalno je što se Crni petak produžio na Crni vikend, pa se roba po sniženim cijenama nudila tijekom tri dana.
Iskustva s Crnim petkom u Hrvatskoj su različita, jedno neugodno podijelio je otac koji je ranom zorom u Zagrebu krenuo u Links, u kupovinu Playstationa za svoga sina. Njegova je cijena trebala biti snižena za 50 posto.
Znao je da će najavljeno sniženje izazvati pravu ludnicu i da će se prije otvaranja trgovine stvoriti red ljudi koji čekaju. Stigao je ispred trgovine Linksa u zoru, već oko 4.15 i ondje zatekao tek jednog čovjeka. Čvrsto uvjeren da je Playstation sigurno njegov, strpljivo je četiri sata čekao otvaranje trgovine, posebno ohrabren saznanjem da je čovjek ispred njega došao kupiti grafičku karticu. Dakle, bio je prvi koji je došao po Playstation. Međutim, nakon četiri sata stajanja i smrzavanja, u trgovini Linksa doživio je hladan tuš, rečeno mu je da je Playstation već rasprodan?!
Komentari