Milenijalci i generacija Z kontinuirano se razvijaju, implementirajući iznova nove načine za skraćivanje riječi koje koriste dok šalju poruke ili kreiraju svoje postove na društvenim mrežama. To je dovelo do toga da kratice tekstualnih poruka i internetske akronime bombardiraju naše sobe za razgovor i feedove društvenih medija.
Stoga, zaintrigiran da otkrije koje kratice za slanje poruka najviše zbunjuju ljude Case24.com/uk je izvukao podatke o globalnom opsegu pretraživanja iz online analitičkog alata Ahrefs za 100 kratica, kako bi otkrio koje je kratice najteže dešifrirati.
Rezultati: 20 najpopularnijih tekstualnih skraćenica u svijetu i broj njihovih pretraživanja:
|
1 |
SMH (Shake my head) |
897,600 |
|
2 |
LMAO (Laughing my a** off) |
429,600 |
|
3 |
TBH (To be honest) |
398,200 |
|
4 |
LOL (Laughing out loud) |
344,300 |
|
5 |
HMU (Hit me up) |
303,000 |
|
6 |
FOMO (Fear of missing out) |
292,800 |
|
7 |
NGL (Not gonna lie) |
280,200 |
|
8 |
DM (Direct message) |
279,900 |
|
9 |
AFK (Away from keyboard) |
266,600 |
|
10 |
BAE (Before anyone else) |
224,900 |
|
11 |
GOAT (Greatest of all time) |
215,700 |
|
12 |
IMO (In my opinion) |
214,900 |
|
13 |
NSFW (Not safe for work) |
200,100 |
|
14 |
OFC (Of course) |
177,400 |
|
15 |
BBL (Be back later) |
166,100 |
|
16 |
TFW (That feeling when) |
164,800 |
|
17 |
TLDR (Too long didn’t read) |
162,400 |
|
18 |
FYI (For your information) |
156,200 |
|
19 |
POV (Point of view) |
156,000 |
|
20 |
YOLO (You only live once) |
146,200 |
SMH (Shake my head) osigurao je prvo mjesto s nevjerojatnih 897 600 prosječnih globalnih mjesečnih pretraživanja jer korisnici nisu znali značenje. Dodan je Urbanom rječniku još 2004. godine, definirajući ga kao odgovor na situacije koje netko smatra smiješnim ili glupim.
Na drugom mjestu s više od 400.000 prosječnih globalnih mjesečnih pretraživanja nalazi se kratica LMAO (Laughing My A** Off). Mnogi su možda već naišli na ovu sveprisutnu kraticu koja često prati šaljive poruke i memove, ali jednostavno nemaju pojma na što se ova slova abecede točno odnose.
Treći najzbunjujući je TBH (To Be Honest), što dovodi do prosječne pretrage na Googleu od 398.200 mjesečno na globalnoj razini. Također, nagli porast interesa pretraživanja od 300% u posljednjih 12 mjeseci na temelju Google Trendova, skraćenica GOAT (Greatest of All Time) pretraživana je 215.700 puta mjesečno.
Slijedeći novu normu ljudi koji rade od kuće od pandemije, na 9. i 15. mjestu su kratice AFK (Away from Keyboard) i BBL (Be back later) s prosječnim globalnim pretragama od 266.600, odnosno 166.100 mjesečno. Često se koristi i na terenu za igranje kako bi bilo tko na drugom kraju ekrana znao da ćete biti privremeno neaktivni.
Metodologija:
Case24.com/uk je pregledao niz članaka s renomiranih web-mjesta kao što su Reader’s Digest, Preply, YourDictionaryi još mnogo toga, kako bi prikupio početni popis od 100 najčešće korištenih kratica za tekstualne poruke.
Koristeći internetski analitički alat Ahrefs, Case24.com/uk identificirao je 35 najčešće guglanih tekstualnih kratica za njihova značenja, koristeći izraze za pretraživanje poput “xx značenje”, “što znači xx” i “xx definicija” za svaku stavku na popisu.
Nakon što je identificiran njihov globalni prosječni mjesečni opseg pretraživanja, svaka je skraćenica rangirana od najviše pretraživane do najniže.
Svi podaci prikupljeni su 04.10.2021.
L.B.









































