Treći dan Cinehilla donosi veliki izbor filmskih i glazbenih događanja koji će oduševiti publiku svojom raznolikosti.
U 10:30 u Kinu Mak studenti i mladi autori predstavljaju svoje filmske radove u programu Kampus DHFA koji svake godine otkriva nove nade hrvatske kinematografije. Već u 11 sati u Kinu Bauer slijedi projekcija kratkog natjecanja CineCorto, programa najinovativnijih recentnih kratkiša iz svijeta i Hrvatske. Među njima su i neki od naslova nagrađenih na Berlinaleu i Clermont-Ferrandu.
Za one željne buđenja uz dugi metar i vizije budućnosti u 11 sati u Kinu Golik prikazuje se talijanska apokaliptična eko-drama Suša, u režiji Paola Virzija.
U Rakovom jarku, u Kinu Bauer, u 13 sati slijedi film Zrcalo ovogodišnjeg dobitnika Mavericka Jafara Panahija, metafilmsko ostvarenje u kojem autor kroz priču o putovanju male protagonistice od škole do kuće sugestivno i efektno prikazuje život u Iranu krajem 90-ih, spajajući dokumentarizam i fikciju.
U isto vrijeme u Rakovom jarku razgovaramo s Yngveom Sætherom, producentom norveškog filma Snovi, pobjednika ovogodišnjeg Berlinalea, koji će publika imati prilike pogledati u 21 sati u Kinu pod branom u centru Fužina. U Hladovini Rakovog jarka razgovarat će se o emocijama, intimi i snovima u suvremenoj kinematografiji.
U 13:30 u Kinu Mak slijedi prezentacija finalista natječaja Cinehill Mini-Score. Autori su bili pozvani da skladaju originalnu glazbu za restaurirane crno-bijele arhivske videoisječke iz 30-ih godina prošlog stoljeća.
U 15 sati u Kinu Bauer sve je u znaku majki. Gledamo švicarski film Odvažna redateljice Jasmin Gordon, o ekscentričnoj majci koja odgaja troje djece u zabačenom i konzervativnom švicarskom gradiću. Filmu će prethoditi projekcija dirljivog i humorističnog kratkog hrvatskog dokumentarca Hvala ti, majko Izidora Bistrovića.
Kakvu nam budućnost proriče film? Saznat ćemo u 15 sati u Rakovom jarku, u razgovoru inspiriranom ovogodišnjim posebnim programom Vizije budućnosti. Već u 16 sati u Kinu Mak pogledajte i jedan od filmova iz istog programa, Posljednji i prvi ljudi, distopijsku SF elegiju o padu utopijske zajednice nadljudi praćenu naracijom Tilde Swinton i glazbom Jóhanna Jóhannssona, sve uz impresivne prizore monumentalnih jugoslavenskih spomenika snimljenih na 16 mm vrpci.
U Kinu Golik otkrivamo priče ovogodišnje zemlje partner festivala. U 17 sati prikazujemo švicarski film Bager i druge drame, o radničkoj obitelji posvećenoj svom poslu iznajmljivanja, prodaje i popravka bagera, a koja će morati ponovno pronaći međusobnu bliskost nakon tragične smrti kćeri.
Ovogodišnja dobitnica nagrade Maverick, kultna francuska redateljica i književnica Catherine Breillat u 17 sati u Rakovom jarku s nama će podijeliti svoja razmišljanja o filmu i odgovarati na pitanja publike. Osim razgovora nikako ne propustite projekciju njezinog legendarnog filma Za moju sestru, u 21:30 u Kinu u šumi, koju će pratiti dodjela počasne nagrade Maverick ovoj redateljici koja pomiče granice ženskog pogleda na filmu.
U 18 sati u Kinu Bauer razonodit će vas otkačena romantična komedija Paul i Paulette se kupaju, o neobičnoj igri zavođenja koja se odvija diljem Pariza, na stvarnim mjestima zločina.
Svi koji su propustili ovogodišnjeg dobitnika Velike zlatne arene u Puli, imat će ga priliku pogledati u 18:30 u Kinu Mak. Film Mirotvorac hrvatskog redatelja Ivana Ramljaka dokumentarac je o nikad potpuno razjašnjenom ubojstvu osječkog načelnika policije Josipa Reihla Kira.
Ako još niste pogledali iranski klasik Bijeli balon Jafara Panahija, gradivo možete nadoknaditi u 19:00 u riječkom Art-kinu Croatia.
Krijes u 20:35 pali dobitnica nagrade Maverick Catherine Breillat.
Svaki dan od 15 do 20 sati pozivamo vas da posjetite i naše VR kino Balon u Rakovom jarku, u kojem možete iskusiti zabavnu ponudu virtualne stvarnosti, koja nudi i dva naslova namijenjena našim najmlađim posjetiteljima.
Dan završava svirkom, uz koncert Balkalara, živahnog etno sastava iz Zagreba s jednostavnom filozofijom: sloboda, ljubav, rakija, ples, pjesma i slavlje života. Koncert počinje u 23:30 sati u Rakovom jarku.


















































