Pariški salon donjeg rublja otkrio nove trendove

1187
donje rublje

donje rublje

Međunarodni Salon rublja i swimweara, održan nedavno u izložbenom prostoru, smještenom na Versailleskim vratima Grada svjetlosti, sasvim je uspio vrednovati proizvode pa ujediniti zimsko i ljetnje predstavljanje intimne odjeće. Pedeseti salon, održan u siječnju, pod znakom “Mjeseca i leda”, nastavljen je ovih dana izlaganjem Mode City, što je događaj pretvorio i u slavlje osobne tridesete godišnjice.

Za predstavljanje modela za proljeće-ljeto 2014., pozvani su najznačajniji, planetarni proizvođači rublja, odjeće za kupanje kao i loungeweara. Pokazali su nove domete tijekom dnevnih smotri, tematskih konferencijama, foruma brendova i luksuznih kreativnih izloga. Nisu zaboravljeni ni mladi talenti, došli u prijestolnicu mode sa sve četiri strane svijeta, podijeliti iskustvo i odabrati načine djelovanja i suradnje zbog unapređivanja osobnog rada i proizvodnje. donje rublje

Salon se obukao u svjetlost, pozlaćenost i briljantnost za posebno, jubilarno, rođendansko izdanje. Događaj je uvećalo 27 000 modnih profesionalaca, 17 promotivnih ureda, 500 brandova iz 35 zemalja kao i 153 nova izlagača. Univers kreacija najprije se sastojao od neizbježnih “The Essentials 8 cococo ming”, koji očaravaju suvremenim korzetima, rubljem wellbeing i unutrašnjim Pret-a-porterom, kao i dnevno-noćnim rubljem.

Brandovi poput “Lise Charmel’,”Simone Perele”, “Lejaby”, “Chantelle”,, “Aubade”, ‘Scandale”, “Monette”, ‘Lingadore”, “Casabella”, “Miracle Suit” ili “Naturama” su se natjecali otkrićima i pokazivanjem suvremenih materija. “Just Fashion”, je bio prostor marki, mode i sportske odjeće, a “Designer Label” izložba luksuznih kolekcija i kreatora donjeg rublja, kupaćih kostima i odjeće za plažu. Univers mladih designera pod nazivom “Limited Edition” predstavio je brandove sutrašnjice, dok je galska Fondacija čipke i veza organizirala nekolicinu konferencija o čuvenoj “Čipki iz Calaisa”, čija je povijest, poznata u cijelom svijetu bila tema brojnih studija, knjiga i filmova.

Izraelska marka “Gottex” postala je kreator godine pa je upriličen poseban “hommage” kreatorici Lei Gottlieb, izčezloj krajem prošlog studenog, u 91. godini postojanja. Porijeklom iz istočne Europe, djelovala je u Jaffi 5 desetljeća, uz svesrdnu pomoć supruga Armina. Brand godišnje ostvari milijun proizvoda, koje izvozi u 90 zemalja.

 

donje rublje

 Prvi put je pariški Salon ujedinio cjelokupnu proizvodnju muških modela, stvorivši novi univers “Men”. Slip i bokserice su izloženi na mnoštvo načina, pretvoreni u modne trendove i odjeću za kupanje. Od 70 godina prošlog stoljeća, kolekcije su se znatno promijenile i razvile, kako materijama, tako motivima, dužinama i bojama. Klijentela je dobila ugodnu odjeću što sasvim odgovara suvremenim potrebama, modernog muškarca. Među markama su se istakle “Eminence” čije je iskustvo dugo 70 godina, isto kao i “Under”, “Geronimo”, “Bread & Boxers”, “Olaf Benz”, “Zimmerli”, “Rols-Royce” pa “Blue Men”.

Džana Mujadžić