Interakcije tijekom Black Fridayja porasle su za 15 posto na godišnjoj razini, obilježavajući novu prekretnicu Infobipove globalne komunikacijske platforme.
Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip, zabilježila je izniman rast prometa poruka tijekom ovogodišnjeg Black Friday razdoblja, pri čemu je korištenje RCS-a (Rich Communication Services) poraslo za 277 posto, u usporedbi s prethodnom godinom.
E-mail i dalje snažan, RCS u ekspanziji
E-mail je ostao jedan od ključnih kanala među trgovcima i potrošačima, s impresivnim godišnjim rastom od 241 posto, što ukazuje na to da promotivne i transakcijske komunikacije i dalje snažno potiču korisnički angažman tijekom vrhunca sezone blagdanske kupovine.
Trgovci diljem svijeta ubrzavaju usvajanje komunikacijskih kanala koji omogućuju vizualno bogata, interaktivna i visoko personalizirana iskustva. Tijekom razdoblja Cyber Weeka, koje obuhvaća Black Friday do Cyber Mondayja, Infobip je zabilježio porast interakcija s 11,6 milijardi u 2024. na 12,2 milijarde u 2025. – rast od 5,17 posto.
Globalni fenomen s regionalnim nijansama
Black Friday više nije samo sjevernoamerički fenomen – potraga za atraktivnim ponudama proteže se diljem svijeta. Infobip je zabilježio značajan porast interakcija u ključnim regijama:
LATAM regija: WhatsApp +46%, e-mail +61%, RCS +464% Europa: SMS +65%, Voice +25%, WhatsApp +162%, RCS +361% APAC regija: E-mail +243%, Voice +84%, WhatsApp +13%
RCS i WhatsApp predvode bogatiju komunikaciju
RCS i WhatsApp zajedno generirali su 504,8 milijuna interakcija, što predstavlja rast od 27,3 posto na godišnjoj razini. RCS se posebno istaknuo kao jedan od najbrže rastućih kanala ove shopping sezone, ostvarivši rast od 209,4 posto u odnosu na 2024. godinu.
“Naši podaci pokazuju koliko brzo RCS postaje način na koji ljudi kupuju i komuniciraju, a njihov porast korištenja jasno potvrđuje da trgovci prihvaćają kanale koji nude bogatija iskustva, veći angažman i bolje rezultate. Kako bi odgovorili na ovu potražnju, brendovi moraju biti dobro pripremljeni te ulagati u relevantnost i personalizirane interakcije”, izjavio je Silvio Kutić, suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa.
Infobipova globalna platforma omogućila je neometana i pouzdana korisnička putovanja tijekom cijelog tjedna, pomažući tvrtkama upravljati velikim volumenima promocija, obavijesti i transakcija bez odgode.
Više detalja o trendovima blagdanske kupovine dostupno je na poveznici.







































