Prvi CroAI Marketing Club: Odličan odaziv i inspirativne diskusije

117
Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić

Jučer je u Zagrebu održan prvi sastanak CroAI Marketing Cluba, nove mikrozajednice Hrvatske udruge za umjetnu inteligenciju – CroAI, s temom „Unlocking the Power of AI: Personalized Marketing Strategies“. Događaj je privukao brojne stručnjake i entuzijaste iz područja marketinga i umjetne inteligencije, čime je potvrđen veliki interes za primjenu AI rješenja u marketingu.

Okupljanje je predvodila Tena Turčinović Barukčić, voditeljica Marketing Cluba, a panelisti su bili stručnjaci iz industrije: Goran Vujasin, COO i voditelj performansi u Younited agenciji, Tanya Ariana Bendis, direktorica operacija i marketinga u Omnisearchu te Branimir Karačić, VP Marketinga u Sofascoreu.

Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić

Panelisti su podijelili svoja iskustva, izazove i primjere uspješne primjene AI alata u marketingu. „Imali smo mnogo skepticizma u agenciji oko korištenja AI, sve dok nismo imali situaciju kada smo bili pritisnuti rokovima i trebali napredno vizualno rješenje. U tom trenu smo isprobali AI alat i dobili nevjerojatno rješenje koje bi nam inače uzelo dane rada. To je probilo barijeru i sada sve više koristimo alate umjetne inteligencije,“ rekao je Goran Vujasin, COO i voditelj performansa u Younited agenciji.

Branimir Karačić, VP Marketinga u Sofascoreu, naglasio je kako su davno prošli romantičnu fazu s umjetnom intelignecijom te već neko vrijeme imaju AI tim koji se bavi optimizacijom. „Unutar naših proizvoda koristimo AI za praćenje ponašanja korisnika i korisničkog iskustva, za oglašavanje, vizualna rješenja i sl. Tako koristimo AI za optimizaciju podataka koje već imamo. Aplikacija je vrlo aktivna i sigurni smo da je AI tu da ostane,“ rekao je Karačić.

Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić

Tanya Ariana Bendis, direktorica operacija i marketinga u Omnisearchu, podijelila je kako AI rješenja štede vrijeme. „Za naš podcast, primjerice, sada koristimo alat koji automatski reže epizodu i izdvaja najzanimljivije dijelove za objavu na društvenim mrežama, što je prije trajalo barem 2-3 sata, ovisno o duljini epizode. Drugi dobar primjer je alat koji koristimo za pisanje sadržaja za LinkedIn, koji analizira trendove i trenutno najpopularniji sadržaj te prilagođava naš sadržaj tome. Ovo je značajno poboljšalo naš doseg,“ objasnila je Tanya.

Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić

Marketing Club će se održavati svakog mjeseca, a za nadolazeće teme, spikere i datume pratite LinkedIn profil udruge ili se prijavite na digitalni kalendar gdje možete vidjeti sve nadolazeće događaje.

Vidimo se na sljedećem meetupu!

Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić
Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić
Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić
Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić
Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić
Prvi CroAI Marketing Club
Foto: Tomislav Jeffrey Jemrić

Komentari