NASA-ini znanstvenici pronašli su dokaze koji sugeriraju postojanje paralelnog svemira u kojem vrijeme ide unatrag

Tijekom rada na eksperimentu na Antarktici, skupina NASA-inih znanstvenika otkrila je dokaze koji ukazuju na to da postoji paralelni svemir u kojem vrijede pravila fizike suprotna onakvima kakve znamo.

Prva multiverzalna teorija predložena je 1952. godine kada je nagrađivani fizičar Erwin Schrödinger uveo koncept tumačenja mnogih svjetova (MWI). Sada, NASA-inim eksperimentom za otkrivanje kozmičkih zraka pronađene su čestice koje sugeriraju postojanje paralelnog svemira koji se pojavio duž našeg vlastitog tijekom Velikog praska. Znanstvenici su koristili Antarktičku impulzivnu prolaznu antenu (ANITA), divovski balon koji se nalazi visoko iznad Antarktike, gdje suhoća zraka pruža idealno okruženje bez radio-buke koja može utjecati na rezultate.

Zemlja stalno prima “vjetar” čestica visoke energije koje dolaze iz svemira. Istodobno, kroz Zemlju mogu proći niskoenergetske subatomske čestice, mase blizu nule, zvane “neutrini”. Čestice više energije zaustavljene su od prolaska materijom našeg planeta i otkrivaju se samo kako silaze iz svemira. Međutim, ANITA je uspjela otkriti još teže čestice, nazvane “tau neutrini”, za koje se smatra da dolaze “sa Zemlje”. Nalazi sugeriraju da te čestice putuju unatrag u vremenu, što bi moglo biti dokaz alternativne stvarnosti.

Glavni istraživač s ANITA-e, fizičar eksperimentalnih čestica Peter Gorham sa Sveučilišta na Havajima, zaključuje da je jedino objašnjenje za ponašanje tau neutrino način čestica koja se mijenja u drugu vrstu čestica prije nego što prođe kroz Zemlju, a zatim ponovno natrag. Groham primjećuje da su on i njegove kolege promatrali brojne ove „nemoguće događaje“, fenomen toliko neobičan da mnoge ostavlja skeptičnim. Za New Scientist kaže da: “Nisu svi zadovoljni s hipotezom”. Do sada je najjednostavnije objašnjenje fenomena bilo da su se, kada se Veliki prasak dogodio prije 13,8 milijardi godina, formirala dva svemira, onaj u kojem se nalazimo i onaj u kojem stvari teku obrnuto iz naše perspektive, a vrijeme teče unatrag. Što znači da, da smo mi stanovnici tog paralelnog svemira, to bi bila stvarnost koju bismo doživljavali kao obrnutu. Ibrahim Safa, drugi član tima koji je radio na eksperimentu, rekao je: “Nama su preostale najuzbudljivije ili najdosadnije mogućnosti”.

Izvor: Thinking Humanity