Uspješna godina Festivala Opatija i novi vizualni identitet Opatijske rivijere!

130
festival božićnih koačaa i kolačića

festival božićnih koačaa i kolačića

Festival Opatija početkom 2014. godine pohvalio se izvrsnim rezultatima iz prošle godine. Djelatnici Festivala u 2013. godini uistinu su imali pune ruke posla te su ostvareni brojni projekti.

Festival neovisnih kazališta i kazališnih projekata, „Ljeto na ljetnoj“, “Noć kazališta” te Ledena čarolija i Božićni  sajam najveći su među projektima.

Na otvorenom klizalištu klizalo je čak 10 000 klizača, a organiziran je i doček Nove godine.

Ipak, o uspješnosti godine najbolje govore brojke. Scenske djelatnosti posjetio je 4871 gledatelj, glazbene djelatnosti 10117 gledatelj, filmske projekcije pogledalo je 4260 ljudi, ostale manifestacije njih 10850, Ledenu čaroliju i Božićni sajam 28600, a Ljeto na ljetnoj 23815 gledatelja.

Također, bitna je vijest kako su opatijska rivijera i turističke zajednice Opatije, Lovrana, Mošćeničke Drage, Ičića, Kastva i Matulja dobile nove vizualne identitete. Jasno je kako je rad na kvaliteti turističke ponude i turističkoj prepoznatljivosti Opatije veliki prioritet grada.

Cilj Projekta izrade vizualnog identiteta Opatijske rivijere bio je definirati jedinstveni vizualni identitet za cijelu destinaciju i s njime uskladiti vizualne identitete turističkih zajednica. Znak Opatijske rivijere je stilizirani prikaz rasporeda mjesta i gradova duž rivijere prema rasporedu na geografskoj karti, s Opatijom kao centrom i najvećom točkom.

Također, koloritom se prati prijelaz iz kontinentalnog područja kroz crvenu i smeđu boju (zemlja), preko žute (Opatija) do zeleno-plavog morskog spektra. Turističke zajednice Opatijske rivijere primijenit će novi vizualni identitet na sve promotivne materijale, a novi identitet preuzima i zajednička web stranica.

„Postojeći vizualni identiteti turističkih zajednica Opatijske rivijere nisu imali međusobnu poveznicu i nisu komunicirali jedinstvenu priču destinacije. Iz toga je proizašla potreba za kreiranjem jedinstvenog identiteta destinacije“, rekla je Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice grada Opatija.

Na pozivnom natječaju, održanom tijekom studenoga 2013. između ponuđenih radova agencija kao najbolje je odabrano rješenje reklamne agencije Imago. Igor Mladinović iz Imaga, kreativni direktor na projektu izrade vizualnog identiteta Opatijske rivijere, pojasnio je idejni koncept iza odabranog znaka.

„Raznolikost Opatijske rivijere vidljiva je od prirodno-klimatskih obilježja pa sve do povijesti, jezika, kulture i gastronomije. Bilo je potrebno stvoriti krovni logo sastavljen od elemenata koji predstavljaju cijelu Rivijeru, da bi onda iz tog logotipa prirodno nastajali logotipi ostalih mjesta s prepoznatljivim obilježjima i gradom Opatijom kao centrom rivijere“, rekao je Mladinović.

Komentari