Turistička reklama kakvu samo poželjeti možemo

184

Trojica mladića iz Francuske objavili su odličan video o svojim doživljajima u Hrvatskoj, koji je brzo privukao nekoliko stotina tisuća pregleda te naišao na brojne pozitivne komentare. Jedan je korisnik na Facebooku hrvatske Vlade sugerirao da bi autora trebalo pronaći i nagraditi. Dobio je odgovor da proslijedi video Ministarstvu turizma. Rečeno – učinjeno!

Doduše, ne znam sigurno da li je ista osoba stvarno i poslala video nadležnima, no činjenica je da se direktor Hrvatske turističke zajednice Ratimir Ivičić danas sastao s autorom filma u Parizu kako bi mu zahvalio i uručio prigodne poklone.

Ovo je samo još jedan u nizu primjera koliko današnje video platforme i društvene mreže, gdje je sve u rukama korisnika, znače za promociju turizma i koliko to može biti čak učinkovitije od promotivnih kampanja u tradicionalnim medijima.

Kao što se može vidjeti na videu, autor je skupa s dvojicom prijatelja posjetio Zagreb, Split, Hvar, Nacionalni park Krku, Zadar, Paklenicu, Pag te Plitvice. Sjajna turneja koja je rezultirala i sjajnim videom, reklama kakvu se samo poželjeti može!

Pogledajte: Road Trip in Croatia 07.08.2015 – 21.08.2015

ps. upišete li na Youtube “Road Trip Croatia” izbacit će vam niz sličnih videa. No, samo se ovome “posrećilo” da postane viralan!

Komentari