TikTok otkriva najbolje odjevene dobitnice Grammyja

116
tiktok

S više od 17 milijuna gledatelja, najveća glazbena večer — dodjela Grammyja 2024. — nije bila samo noć za slavljenje glazbenih postignuća, već i nezaboravan trenutak u povijesti mode.

Od nabrijanog glam rock izgleda do klasične privlačnosti starog Hollywooda, online razgovori brujali su o izvanrednim modnim trenucima večeri, ali jedno se pitanje pojavilo: Tko je doista ukrao svjetla pozornosti?

Kako bi to dublje istražili, stručnjaci Dresscodea analizirali su TikTok i Instagram metriku i upotrijebili podatke o društvenom angažmanu kako bi otkrili službene najbolje odjevene pobjednike i nominirane na dodjeli Grammyja 2024. godine.

10 najbolje odjevenih dobitnica i nominiranih za Grammy 2024.

#

Slavna osoba

Ukupno Grammja

Osvojila Grammyja u 2024.

TikTok hashtagovi

TikTok pogledi za Grammy šetnju crvenim tepihom

TikTok lajkovi za šetnju crvenim tepihom na Grammyjima

Instagram lajkovi za šetnju crvenim tepihom na Grammyjima

Ukupno angažmana

1.

Taylor Swift

14

2

4,625

1,200,000

248,000

170,000

1,622,625

2.

Olivia Rodrigo

3

Nominirana

700

1,200,000

85,000

66,000

1,351,700

3.

Miley Cyrus

2

2

460

745,000

22,000

45,000

812,460

4.

Billie Eilish

9

2

1,690

464,000

58,000

62,000

585,690

5.

Noah Kahan

0

Nominirana

40

382,000

43,000

19,000

444,000

6.

Dua Lipa

3

Nominirana

700

377,000

15,000

50,000

442,700

7.

Coco Jones

1

1

4

400,000

27,000

9,000

436,004

8.

Gracie Abrams

0

Nominirana

170

246,500

9,800

30,700

287,170

9.

Jon Batiste

5

Nominirana

4

283,000

3,700

5,200

286,704

10.

Victoria Monét

3

2

26

175,000

3,000

15,000

193,026

Taylor Swift je najbolje odjevena dobitnica Grammyja u custom Schiaparelli outfitu

Taylor Swift ukrala je pažnju na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Grammy, ušavši u povijest kao prva izvođačica koja je četiri puta osvojila nagradu za album godine. Dresscode može otkriti da je zvijezda dobila najveći angamžman na društvenim mrežama od svih nominiranih – s 1.622.625 – u svojoj bijeloj Schiaparelli haljini bez naramenica, upotpunjenoj steznikom i dramatičnom suknjom na nabore. S jednostavnim sandalama s otvorenim prstima, dugim crnim rukavicama, višeslojnim ogrlicama i privjeskom za sat, Swift je odisala elegancijom na crvenom tepihu. Swiftin izgled potaknuo je najveći broj TikTok hashtagova (4625) i prikupio više od milijun TikTok pregleda za šetnju crvenim tepihom, podudarajući se s Olivijom Rodrigo.

Dodatno, Swiftin outfit dobio je 248.000 lajkova, učvrstivši status najpopularnijeg izgleda večeri.

Olivia Rodrigo utjelovljuje stari holivudski glamur u vintage Versaceu

Drugo mjesto osigurava pop senzacija Olivia Rodrigo, koja je zadivila u vintage Versace komadu koji je prvi put osvojio publiku kada je krasio crveni tepih 1995. na Lina Evangelista. Prikupivši ukupni angažman na društvenim mrežama od 1,3 milijuna (1.351.700), bezvremenska bijela haljina s naramenicama ukrašena ružičastim i srebrnim kristalima evocirala je klasični stari holivudski glamur, dodajući dašak nostalgije večernjoj modnoj paleti. Njezina graciozna šetnja crvenim tepihom prikupila je 1,2 milijuna pregleda na TikToku, dok je njezina odjeća potaknula 700 pretraživanja na TikToku i prikupila 66 000 lajkova na Instagramu — više od dvije petine više lajkova od Miley Cyrus (45 000) koja je osvojila treće mjesto.

Miley Cyrus osvaja svoj prvi Grammy u prilagođenom Maison Margielu

Miley Cyrus zauzima treće mjesto s ukupnim angažmanom na društvenim mrežama od 812.460. Unatoč višestrukim promjenama odjevnih kombinacija zvijezde tijekom noći, njezin prilagođeni Maison Margiela Artisanal komplet je bio taj koji je uistinu plijenio. Stiliziran sa zlatnim baršunastim Tabi potpeticama s razdvojenim prstima, ovaj izgled besprijekorno spaja elemente stila peraša iz 1920-ih s kraljevskom aurom egipatske božice, a za izradu je navodno bilo potrebno 675 sati pedantnog rada. Njezin izgled s dodjele Grammyja prikupio je više od 22.000 lajkova i 700.000 pregleda na TikToku, učvršćujući svoj utjecaj među publikom.

Najbolja nova umjetnica Victoria Monét je deseta najbolje odjevena večeri

Najbolje odjevenu kategoriju zaokružuje Victoria Monét, dobitnica nagrade za najboljeg novog umjetnika, s ukupnim angažmanom na društvenim mrežama od 193.026. R&B pjevačica dala je hrabru izjavu u zadivljujućoj brončanoj Versace haljini s korzetom, s rebrastim steznikom i elegantnom dugom šlep suknjom. Njezino pojavljivanje na crvenom tepihu prikupilo je 175.000 pregleda na TikToku i 15.000 lajkova na Instagramu.

Sung Sterkenburg, stručnjak za stil u Dresscodeu, komentira modne trendove na dodjeli Grammyja 2024.: “Grammy Awards ostaje ultimativni spoj glazbe i mode, zadivljujući publiku diljem svijeta na platnu i izvan njega s neusporedivim prikazom glamura crvenog tepiha. Od Schiaparellijevog spoja oštrog i elegantnog Taylor Swift do bezvremenskog vintage Versacea Olivije Rodrigo, svaki je umjetnik predstavio njihov individualni stil, ostavljajući nezaboravan trag na modnom krajoliku. Avangardna kreacija Maison Margiela Miley Cyrus bila je jedna od favorita večeri i hrabro je izazvala konvencionalne norme crvenog tepiha, učvrstivši svoju poziciju pionirke u visokoj modi. Svakim korakom niz crveni tepih, ovi su umjetnici ne samo slavili svoja glazbena postignuća, već su također demonstrirali transformativnu moć mode. Najpopularniji lookovi večeri uključivali su spoj moderne mode i vintage komada, odajući počast uzburkanim 20-im, 90-im i ranim godinama. Starohollywoodski glamur bio je među prevladavajućim temama na crvenom tepihu, a neke su se zvijezde priklonile novijim trendovima, poput estetike ‘žene mafijaša.”

Komentari