Svaki je dan posebna prilika

268

Nije sve za svačije oči, a kada pričamo o modi, u ovu kategoriju sigurno i bez pogovora spada donje rublje. Za razliku od ostalih odjevnih krpica koje s ponosom pokazujemo drugima, rublje je nešto što većina voli držati za sebe.

No opet, usprkos tome što je većinu vremena skriveno od očiju javnosti, industrija donjeg rublja izrazito je uspješna i razrađena. Možda upravo zato jer se poigrava intimom pojedinca, donjem rublju svi vole poklanjati posebnu pažnju, i dizajneri i kupci. Iako ima par datuma u godini kada prodaja naglo poraste (Božić, Valentinovo…), donje rublje naša je svakodnevnica i o funkcionalnosti istog bespotrebno je uopće raspravljati.

No, upravo je funkcionalno donje rublje posljednjih sezona vrlo trendi. Razvojem novih, čvršćih, ali ugodnijih materijala napreduje i razvoj funkcionalnog, ali opet visoko estetiziranog donjeg rublja. Nema poznatijeg brenda koji u svoju ponudu nije uvrstio grudnjake, gaćice, ali i steznike i korzete koji osim lijepog izgleda nude i „dodatne pogodnosti“ dizanja, spuštanja i općenito (pre)oblikovanja ženskog tijela.

Od kada su ponovno u modi ženske obline postalo je još važnije uložiti u kvalitetno donje rublje kako bi sve stajalo na svome mjestu i odavalo onaj savršeni završni dojam kojem svi težimo. Odabir kvalitetnog i možda još važnije, savršeno prilagođenog grudnjaka nužna je stvar, ali nažalost mnogim ženama i dalje je veliki problem.

Prema nekim istraživanjima čak 60% žena koristi neodgovarajući broj grudnjaka. I zato je vrlo važan savjet i za vlastito samopouzdanje, ali i finalni modni dojam, da odvojite dovoljno vremena i strpljenja za odabir onog pravog. Vjerujte, rezultat će se isplatiti. Ništa manje bitan nije ni odabir odgovarajućeg modela gaćica.

Naime, prema najnovijim trendovima, u modi su pomalo retro modeli, dok su tangice napokon svrgnute s liste najpoželjnijih modela. Koliko je industrija donjeg rublja popularna govori i činjenica da je upravo jedna od najiščekivanijih revija sezone, upravo ona Victoria’s Secret brenda koji redovito, osim svojih mega popularnih anđelica, u prve redove dovede i trenutno najpopularnije showbizere. Iako je po mnogima jedno od zlatnih modnih pravila da donje rublje nikada ne bi trebalo biti vidljivo, postoje mnogi dizajneri koji se proslavili upravo koketirajući s dizajnom odjeće koja je neodoljivo podsjećala upravo na donje rublje.

Jean Paul Gaultier i njegov legendarni stožasti korzet napravio je zvijezdu od Madonne, ali i od samog dizajnera. I Thierry Mugler je također jedan od dizajnera koji je u svom cijenjenom djelovanju koristio upravo korzete i grudnjake kao zaštitni znak. I dok su navedeni dizajneri stvarali uglavnom haute couture kreacije namijenjene isključivo za scenu i svjetla reflektora, talijanski modni dvoje Dolce & Gabbana bez imalo razmišljanja grudnjak su izvukli na svjetlo dana i još uvijek se u skoro svakoj njihovoj liniji nađe barem jedna haljina koja u svom dizajnu podrazumijeva vrlo jasno vidljiv grudnjak. Bilo da ste nešto hrabrije i sklone privlačenju pogleda pa se odlučite za trend što eksponiranijih komada donjeg rublja, ili ste modna klasičarka, kvalitetno donje rublje iznimno je važno. Mnogi naime zagovaraju teoriju da se u ženinom pogledu i stavu, premda je potpuno skriveno, jasno može zaključiti kakvo donje rublje nosi. A dobar dojam žele ostaviti baš svi. I zato makar samo da izbjegnete neprivlačna ocrtavanja ispod odjeće, da pak svima pokažete kako ste upućeni u trendove ili samo za onaj posebni osjećaj – nosite birano rublje… I neka vam svaki dan bude „posebna prilika“!

Nina Goleš

Komentari