Riječka agencija Prospekt radom “Amblem” pobijedila je na natječaju Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije i Hrvatskoga dizajnerskog društva za novi vizualni identitet Dubrovnika i okolice. Pobjednički tim činili su Nikola Šubić, Martina Vasilj Matković i Mile Kušić, a rad se bazira u sustavnom rješenju izvedenom iz raspoznavanja vodećih obilježja Županije u kojima se preklapa percepcija turista i građana.

Vodeća obilježja su zatim povezana sa simbolima koji su zajednički i samom Gradu Dubrovniku i čitavoj Županiji: sunce, zidine, brodovi i lađe, poljoprivredni proizvodi, otoci te voda. Svakoj od tih «ikona» pridružen je po jedan grafem – jednostavna linearna forma – čime je razvijen grafički jezik rješenja krovnog znaka i njegovih mutacija u primjenama za pojedine fizionomske jedinice Županije, ali i za sve druge primjene poput kulturnih institucija, tematskih parkova ili istraživačkih centara.

Žiri je sustav grafema ocijenio dovoljno razumljivim i vizualno koherentnim, pri čemu je naročito zanimljivo kako nastaju različite priče ispričane vrlo sažetim vizualnim i simboličkim jezikom. Rješenje je grafički dovoljno reducirano da bude lako primjenjivo u raznim formatima i kontekstima, a pri tome zadržava čitljivost i prepoznatljivost. Također, rješenje nije trendovsko nego usklađuje suvremenu estetiku i svojevrsnu vanvremensku kvalitetu.

Rad Amblem pogledajte na njihovoj službenoj stranici.

Izvor: Prospekt