Pronađi razliku! Jedini zagrebački tjedan mode napravio je kopiju poznate francuske modne kuće

36
Izvor: Instagram Screenshot

Zagreb Fashion Destination sinoć se suočio s oštrim kritikama. Naime, za svoju kampanju iskopirali su odjevnu kombinaciju modne kuće Schiaparelli.

Producent Zagreb Fashion Destination Tonči Šundov kazao je: “Pantone Colour Institute već 22 godine najavljuje trendove u bojama. Zbog pandemije su prošle godine vladale siva i crna sa svojim nijansama. Želja je da ove sezone vladarica boja bude pink, ružičasta u svim svojim izdanjima. Inače, u psihologiji ružičasta boja je simbol nade i optimizma, upravo zato je poruka ZFD-a – THINK PINK ! Misli pozitivno i gledaj život kroz ružičaste naočale, to nam je svima potrebno”, prenosi Super1Telegram.

Kampanja je najavljena fotografijom na kojoj se nalazi Luna Valas u haljini boje fuksije, no zapravo se radi o odjevnoj kombinaciji iz haute couture francuske modne kuće Shiaparelli za proljeće i ljeto 2021. O sličnosti je prvi progovorio dizajner Damir Begović koji je podijelio dvije fotografije na Instagramu i istaknuo kako je model u identičnoj pozi, a fotografija snimljena na isti način. Uskoro se javila i stilistica Ivana Pavić koja je isto tako istakla sličnost kreacija. Nakon komentara i Damiru Begoviću i Ivani Pavić profil je blokiran.

Snimka zaslona 2021-05-14 133934 Snimka zaslona 2021-05-14 133853

Nekoliko sati nakon što je objavljena kampanja, u opis je dodan natpis „Campaign Inspired by Schiaparelli“, koji do tada nije postojao. Na ovo je isto ukazao Damir Begović potkrijepljujući svoj navod screenshotom.

Komentari