Predstavljene nove Startasice!

2016

startas-ps

Gotovo je 40 godina prošlo od stvaranja brenda Startas tvrtke Borovo. Popularne tenisice osvojile su regiju i svijet, a 2007. godine krenulo je njihovo oživljavanje. Na brendu je intenzivno radio dizajner Mauro Massrotto koji je raširio kolekcije i otvorio ih prema inovativnom dizajnu.

Na otvoreni regionalni Natječaj za dizajn Startas jesen/zima kolekcije 2014-15 stiglo je čak 80 natječajnih rješenja iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Najviše radova, njih 60, prijavili su autori iz Hrvatske, 17 idejnih rješenja stiglo je iz Slovenije dok su 3 rada stigla iz Srbije. Žiri je imao težak posao, no ipak je odluke donosio jednoglasno.

Tako je prvu nagradu u bruto iznosu od 23.000 kn osvojio rad pod nazivom “Mimeomai” , autorica Nine Bačun i Roberte Bratović. Projektirana kao suvremen vibrantan akcesorij jesenskoj garderobi, Startas kolekcija Mimeomai (grč. mimeomai = oponašam) preuzima ambijentalne teksture, boje i kombinacije materijala koji tvore specifične optičke uzorke koji su preuzeti iz urbane okoline i iz prirode.

Asfalt, kamen, mramor, cigla, terrazzo, naftne mlje i hrđa inspirativne su površine iz urbanih pejzaža, a toplije boje i mekše teksture te njihove kombinacije preuzete su iz prirode, perja i krzna životinja. Ovisno o ambijentu tenisica mijenja karakter i iz mimikrije se pretvara u koloristički kontrast.

startas 1 nagrada

Drugu nagradu u bruto iznosu od 12.000 kn osvojila je Draga Komparak za rješenje pod nazivom Startas- Festive. Vođena zahtjevima Startasa, autorica je pokušala oblikovati modernu obuću koja svojim izgledom ali i funkcijom omogućava bezbrižnost, udobnost, odiše mladenačkim izgledom, šalje poruku.

Forma visoke tenisice i dalje zadržava klasičan oblik niske tenisice na koji je produžena kragna. Jednostavnost i zanimljiv izgled pokušala je spojiti umjetnim krznom, spužvastim materijalom, kombinirajući ih s već prepoznatljivim canvasom i brušenom kožom.

startas fora

Treća nagrada u bruto iznosu od 6.000 kn pripala je timu Pancer-Budić (Alica Pancer, Vendi Budić, Ana Mack, Sandro Jurišić) za rad pod nazivom Startas leti visoko.S obzirom na Startasovo podrijetlo i tradiciju koju treba očuvati i zaštititi, a istovremeno motivirani nedavnim izdanjem knjige o pticama Hrvatske koje nestaju, autori su našli poveznicu u pticama kao vrsti koju također treba zaštititi.

Kroz dizajn i oblikovanje željeli su indirektno komunicirati o velikoj važnosti ptica kao glavnih indikatora i pokazatelja narušenog eko sustava. S druge strane, simbolika ptica – sloboda, lakoća i poletnost je sve ono čime se Startas kao brand može identificirati

startasice treca nagrada

“Borovu je potrebna svježina ideja, koje ćemo mi u proizvodnom procesu na neki način zarobiti i
oplemeniti”,
naglasio je ranije voditelj proizvodnje gumene obuće Borovo Silvio Halt, a sigurni smo kako će nove Startasice postati pravi hit!

Komentari