Najprestižniji talijanski modni brend obrisao svoje profile na društvenim mrežama

84

Talijanski brend Bottega Veneta izbrisao je svoje profile na Instagramu i Twitteru, kao i sve objave na svojoj Facebook stranici. Prošle godine digitalna prisutnost značila je sve, a kupovina preko interneta dosegla je rekorde. Profili modnih kuća na društvenim mrežama omogućavali su povezivanje i komunikaciju klijenata i fanova. 2020. godina bila nam je ispunjena online modnim revijama, no čini se kako je Bottega Veneta krenula u novom smjeru.

Kreativni direktor Daniel Lee već je prije kazao kako ga ne privlače digitalne prezentacije kolekcija, a održao je i tajnu modnu reviju koja je tek nakon proteka određenog vremena predstavljena javnosti. “Išao sam unatrag i razmišljao o počecima modnih revija. Ideja o reviji u salonu činila se mnogo intimnijom i osobnijom,” kazao je. Novi potez nestanka s društvenih mreža zato se čini kao hrabar potez i nezamislivi luksuz, a o problemima i mogućem krahu društvenih mreža već smo pisali na ovoj poveznici. No, radi li se o analognoj revoluciji u digitalnom svijetu, promišljenom marketinškom triku, pauzi za rebranding ili davanje klijentima moći za kreiranje fashion statementa kojima će se posredno uključiti na digitalne platforme, još nije poznato, piše Elle.

Komentari