Vuitton na krstarenju u Monacu

117

 Louis Vuitton

Prvom kolekcijom „Croisière“ u povijesti kuće Louis Vuitton stilist Nicolas Ghesquière pokazao je upečatljivu viziju mode dugogodišnjeg brenda, najprije vodenim nadahnućima koja su se dopali princu Albertu od Monaca i njegovoj princezi dječačkog izgleda, kao i najbogatijem Francuzu Bernardu Arnaultu.

Smotra je upriličena na Trgu Palace, a zadivila je publiku velikim plazma ekranima koji su dočaravali morsko dno koje potpisuje Ange Leccia. Predivne kompozicije veličanstvenih tkanina francuske elegancije i sportweara dobile su svježinu u dvorani ostvarenoj u obliku vala, zbog prozračnosti i posebnog osvjetljenja.

Široke trake monokromnog jerseya savršeno su se uklapale u čipkane gornje dijelove, a manekenke su sa zadovoljstvom pokazivale dekorirane elastične pojase, usprkos sportskom izgledu večernjih oprava.

Croisičre-ŕ-Monaco-Vuitton

Isticani su raskošni detalji providnih haljina-kaputa, novih torbica koje podsjećaju na kante, ukrašenih minijaturnim natpisima marke koje je novi kreator otkrio pretražujući arhive iz ’50-ih godina prošloga stoljeća.

Odjeća za svačiji ukus

Dizajner je ostvario i mnoštvo malih kofera pa ih izvezao kožom, ističući inicijale „LV“ koji otvaranjem postaju „W“, uvod u Grand Prix Monaco.

„Želim da marka pokaže luksuz visoke razine, čist i poseban. Budući da je u pitanju kolekcija ‘Croisière’, uradio sam i kožne ogrtače, kupaće kostime i haljine različitih dužina“, objasnio je Ghesquière, koji je ženska tijela prekrio dopadljivim ansamblima hlača printanih ili vezenih cvjetnim motivima i kreirao spartanske sandale koje ističu koljena. Nije zaboravio ni „ye-ye“ suknjice iz ’60-ih, radi isticanja „parizijanizma“ labela.

„Kolekcija nije prodajni događaj poput Fashion Weeka u Parizu ili Milanu. Klijenti obožavaju trenutke bliskosti jer su manekenke udaljene nekoliko centimetara, pa publika odjeću može promatrati izbliza, uočiti detalje i način šivanja“, istaknuo je predsjednik Vuittona, Michael Burke, koji klijente dubokog džepa promatra kao- modni kondenzator.

Vratiti marki raskoš i luksuz

Poput ostalih značajnih brendova, kuća Vuitton će od kolekcije „Croisière“ napraviti godišnji događaj koji će obići planet. Najbolji klijenti više se ne premještaju zbog modnih smotri, ali bi rado vidjeli modele tamo gdje žive i borave, što je nadahnulo ekipu da pripremi svjetsku turneju. Najznačajnije je povratiti luksuz i raskoš iz davnog doba, kada se odjeća pokazivala kupcima, a ne medijima.

U kolovozu će se pokazivati posebna reklamna kampanja koju je snimio poznati fotograf Juergen Teller, ali i Bruce Weber te, napokon, Annie Leibovitz.

Novo lice marke je Charlotte Gainsbourg, Ghesquièreova muza i favoritkinja koja je smotru pratila iz prvog reda odjevena u uske hlače i metalnu jaknu.

Princ i princeza na smotri Vuitton

Glumica i manekenka idućeg će ljeta s modnom ikonom Liyom Kebede predstaviti boje marke. Slavna Liya završila je i show u Monacu pokazivanjem predivne azurnoplave haljine prošivene algama i pojasom od metalnog lišća.

Među manekenkama bile su i Helena Severin, Mila Mihaljčić te Tina Buljević.

Džana Mujadžić

Komentari