Švedska modna grupa “H&M” stvara novi brand

Marka Milenijske generacije

225

Osmim labelom grupe “H&M” koji se upravo lansira, upravljat će Oscar Olssen, poznat po mnoštvu aktivnosti koje uspješno obavlja od 2013. godine. Brinuo se o međunarodnom razvoju, analizirao prodaju, a bio je i član “inovacijskog laboratorija” gdje je i započeo oslikavati konture “Nydena”, koji će slijediti kodove marke budućnosti. To najprije znači kako će se općenito prihvatiti da moć nije u njegovim rukama, nego se pomaknula prema “modnim plemenima”. Pojam je povezan s Milenijskom generacijom, glavnim ciljem i metom novog branda.

Sa sjedištem u Los Angelesu, poseban studio će njegovati zajedničke kreacije u suradnji s prvacima plemena. Drugačije rečeno, onima koji su sposobni utjecati na bolji razvoj i prodaju.

Novi švedski label “Nyden” dodaje i “slash” koji se upisuje u novonastali modni pokret “fast fashion”. Ustanovit će i osobni kalendar na znatno višoj razini od ostalih marki “H&M”. Ostvarivat će zajedničke, žensko-muške kolekcije, Prêt-à-porter i posebne inovacije. Pouzdano se zna da će se prodavati isključivo preko web-a i pop-upa.

Predzadnji koncept švedskog giganta, nazvan “Arket” predstavljen je prošlog ljeta, a “H&M” već pronalazi nove piste za modele budućnosti.

Džana Mujadžić