Trenutno se kuća “Jacquemus” predstavila u skromnom 19. okrugu, pa pored gradskih vrata Vilette organizirala smotru koja je oduševila mlade. Čuveni Yves Saint Laurent je ostao na poznatoj Lijevoj obali Seine, organizirajući prolazak manekena koji su nosili odjeću za budući hladni period, pola sata kasnije, što je posebna rijetkost. Anthony Vaccarello, novi kreator ženskih kolekcija htio je predstaviti kolekciju na gradilištu nekadašnje županje Pentemont, budućeg socijalnog sjedišta marke.
– Kolekcija se upisuje u evoluciju pa ne želim da klijentela protekle sezone ima osjećaj da je nadmašena!-izjavio je dizajner koji svoj krojački seksipil prenosi na siluete odjevene u asimetrične oprave, njegove kreacije kože nazvane sharp. Manekenke su hrabro pokazivale obnažena ramena i otkrivene gornje dijelove nogu, dok se publika ledila na hladnoj kiši, što nije smetalo Vaccarellu nastaviti objašnjenja:
-Nije jednostavno prenijeti perverzni romantizam Saint Laurenta, učiniti ga čistijim i pokazati u bruto stanju. Kreator je uspio ostati glamurozan, dok je bivši životni suputnik čuvenog galskog kreatora Pierre Bergé primijetio kako četvrtasta konstrukcija naramenica daje moć zenama te da se referenca na preminulog modnog maestra nalazi u privlačnoj saharskoj košulji od izgužvane koze koja je otvorila predstavljanje. Treba uočiti i prisutnost velikog cvijeta na plišanoj haljini, istinskoj kopiji veza nekadašnje kolekcije osnivatelja marke, koju je za ovogodišnji Tjedan pariške mode izradio čuveni Lesage.
Anthony Viccarello je također uspio nametnuti osobni stil, istovremeno liričan i brutalističan. Zanimljive su “shearling” rukavice, drapirane oprave od kože toscano, klasični kaputići i reinterpretirane traperice od visona…60 modela od kože, strassa i veza, metalnih zatvarača stavljenih na unutrašnju stranu ramena što silaze dužinom tijela! Druga smotra se odigrala na riskantnoj adresi Lyonske stanice, u restoranu “Le Train Bleu”.Putnici za Beçanson ili južni grad Montpellier su iznenađeno promatrali podij belgijskog kreatora Oliviera Teyskensa, zadovoljnog pokazati modele u dekoru Belle Epoque, neobičnog ali opadajućeg luksuza. -Zamislio sam pripadnicu moderne buržoazije, iako ne prakticiram klišee. Želio sam manekenke nalik na poznate glumice koje više nisu među nama: Stéphane Audran koja je nedavno preminula s više od 85 godina ili Delphine Seyrig jer su oličenje elegancije i profinjenosti. Sljedbenice moje mode su odjevene u tamne nijanse što im ne smeta da budu poletne ljubiteljice viktorijanskih detalja. Stilist uspješno kombinira korzete sa suvremenom kožom i vunenim odjevnim predmetima. Kod “Kuće Margiela”, John Galliano koji je sasvim promijenio ponašanje i način postojanja, pokazavši je trencheve od pitona, kaputiće od twida, kombinirane detaljima suvremenih, toplih mantila ostvarenih od nekoliko slojeva prošivenih, napuhanih, suvremenih vlakana.
A post shared by John Galliano (@jgalliano) on
Bouchra Jarrar, Marsejka alžirskog podrijetla i umjetnička direktorica kuće “Lanvin” ostaje vjerna osobnoj estetici koja ju je proslavila, njegujući prepoznatljivi galski stil “Madame” s podsuknjama od organce, svilenim topovima pod luksuznim majicama, elegantnim ženskim odijelima s printanim cvjetovima.Privlacne su drapirane haljine od vune, pleteni kaputići i tweed mantili.
Džana Mujadžić