“White House Wardrobe” naziv je nove web stranice koja detaljno opisuje kako iskopirati odjeću Melanie Knavs Trump i Ivanke Fisher. U punom bojkotu linije starije kćeri američkog predsjednika, modni stil treće supruge dobio je posebnu cijenu.

Predsjedničke izjave mogu ugroziti financijska tržišta, ali odlazak Michelle Obama iz Bijele kuće mogao bi izazvati modnu depresiju. I ne samo nju, jer cjelokupni modni eko sustav: časopisi, kreatori, veliki prodajni centri žale za bivšom First Lady jer je posjedovala značajan ekonomski značaj. Ekonomski stručnjak David Yermack, profesor financija u “Stern School Business” na Sveučilištu New York, ostvario je studiju objavljenu u “Harvard Bussines Review” pod nazivom “How the First Lady Moves Markets”. Proučio je 189 izgleda Flotusa (First Lady of the US), za godinu dana. Istovremeno je slijedio na Burzi tvrtke koje posjeduju odjeću brendova koje je odijevala Michelle Obama.

Rezultat je zapanjujući, jer je gospođa Obama imala značajan utjecaj na modnu industriju, nenadmašen ni od strane svjetskih zvijezda showbiza. Tvrtke čiju je odjeću nosila ostvarivale su prodaju od 38 milijuna dolara. Radilo se od J.Crewu, LVMH, The Gap, koji su povećali vrijednost za 2,7 milijardi dolara.

Vidi i kupi

Novoj Prvoj dami neće biti jednostavno ostvariti isti modni uspjeh. Odjeća Ralpha Laurena koju je nosila na inaguraciji bila je zapažena, ali prodaja nije ostvarila očekivani uspjeh. Međutim, novi Instagram profil pod nazivom “White House Wardrobe” preporučuje svoju verziju Melanijinih i Ivankinih haljina po veoma prihvatljivim cijenama i novom modnom sustavu – Vidi i kupi!

Posebno je tražena Melanijina vjenčanica ili Ivankin mantil Altuzanrra koji je nosila za vrijeme slavlja kineske Nove godine. Tražene su i ravne cipelice u vlasništvu najmlađih posjetitelja Ovalnog ureda.

Džana Mujadžić