Isabel Marant tiska “French Touch” brandu “H&M”

62

Nakon vodećih modnih kuća “Martin Margiela”,”Versace” ili “Marni”, najveći švedski modni proizvođac “H&M”, se ove godine udružio s galskom stilisticom Isabel Marant, koja ističe: “Nastojim kreirati funkcionalnu odjeću pa će je žene nositi cijeli dan, i s izvjesnom bezbrižnošću, karakterističnom Parižankama. Odijevanje koje ne zahtijeva velike napore a dozvoljava izražavanje rafiniranog seksipila je u duhu današnjice”-objasnila je nedavno kreatorica , što na opće iznenađenje, predstavlja i prvu mušku kolekciju, kao poseban modni “French Touch”.

U veljači je za pariški “Heritage” (Naslijeđe), ostvarila aktualan “skate board”, da bi obilježila otvaranje prodavaonice u Los Angelesu.

Prethodnih mjeseci je učinila isto u Madridu, Merlose Placeu, Londonu, Beirutu, New Yorku, zahvaljujući jedinstvenom modnom stilu-između urbanog sportweara, boemskog odijevanja i casual chica, s etničkim detaljima i kratkom dužinom, pošto prema njezinom shvaćanju fashion aktualnosti “Noge su najizloženiji dijelovi tijela, uz vrat i ramena”! to je razlog što kreatorica uvijek kroji hlače, upotrebljavajući škare do iznemoglosti, redovito otkrivajući stopalo i donji dio noge, pa je njezina žena sexy bez bilo kakavog vulgariteta, sportskog izgleda bez ugledanja na muškarce.

“Kolekcija “H&M” je nadahnuta jednostavnošću i mojim pogledom na današnje postojanje kao i idejama koje ono stvara : moda je najprije odraz ličnosti”-podvlači kreatorica koja poziva publiku 14. studenog da u 250 prodavaonica otkrije njezine novosti za fashion “Made in H&M”.

Džana Mujadžić

 

 

Komentari