Nakon uspješne 14-godišnje suradnje izraelsko-američko-francuski modni kreator Alber Elbaz je odlučio otići iz pariškog branda “Lanvin”!

Nekoliko dana nakon službene izjave Rafa Simonsa o odlasku iz “Diora”, isto je uradio i Alber Elbaz potvrdivši svoju namjeru da napusti “Lanvin”. Slavna kuća koja postoji više od stoljeće je oglasila kako “završava suradnju s 54-godišnjim umjetničkim direktorom, privodeći kraju njegovo poglavlje zabilježeno u brandu sa 125-godišnjom tradicijom”!

Kreator je izjavio kako napušta marku uz suglasnost glavne dioničarke, milijunašice iz Kine Shaw Lan Wang, u nadi da će “Lanvin” ostvariti drugi projekt  koji će mu donijeti neophodan polet za budućnost, koji se najavljuje blistav u pratnji drugih prestižnih, galskih labela”.

Rođen u Casablanci 1961. godine, Elbaz je odrastao u Izraelu, a diplomirao je na čuvenom Shenkar koledžu u Tel Avivu, pa New Yorku, gdje je bio desna ruka poznatog Geoffreya Beenea sedam godina. Kreator je radio i za kod “Kriziu”, pa je došao u “Lanvin” 2001. godine, na poziv vlasnice Wang.lavnin

Vijest je prouzrokovala brojne reakcije i komentare, pa se mnogi pitaju neće li Elbaz biti novi kreator “Diora”, ili je događaj posljedica već osjetljive i poznate rekompozicije pariške modne scene?!

“Lanvin” više dobro ne posluje

Po ocjeni stručnjaka Elbaz je u posljednje vrijeme bio medijski odsutan, pa se očitovalo njegovo zagušenje, po nekima izraz zasićenosti. Nije se više slagao s dioničarima branda, iako ga je podigao iz anonimnosti u kojoj se nalazio, početkom trećeg milenija. Oživio je kuću, ali je medijski nadmašen od strane mlađih kreatora, poput Oliviera Rousteinga koji radi za marku “Balmain”.

“Lanvin” je među najstarijim galskim brandovima, a oformila ga je Jeanne Lanvin 1889. godine. Elbaz je naslijedio Španjolku Cristinu Ortiz, kada ga je L’Oréal prodao Kinezima iz Tajvana. Kuća čije je povijesno sjedište u luksuznoj ulici Faubourg
Saint-Honoré te zapošljava 315 osoba u Francuskoj, postala je nanovo rentabilna tek 2007. godine, nakon 35-godišnjeg zastoja poslovanja. Prošle godine je zabilježen pad djelatnosti od 9%, što znači da je ostvarila godišnji ulog od 168 milijuna, dok je iznos godinu ranije bio 186 milijuna. Marka aktualno posjeduje 35 prodavaonica i 26 franšiza.

Džana Mujadžić

Photo: Global Fashion News