Dior u Cannesu

121

Brand svijetlećih zvijezda

Čuvena pariška modna marka “Dior” pomno slijedi canneske događaje i odijeva mnoštvo glumica, pa je tako Sidney Toledano, direktor slavne kuće došao u Cannes provjeriti izgled nove prodavaonice na tri kata. Probrani namještaj: fotelje Russell Woodard, lampa Woutera Hoste, zidne animirane freske Oyoram znalački je raspoređen u prostoru koji je zamislio poznati arhitekt Peter Marino. Ispred mini torbice “Lady Dior” amblematičnog predmeta 69. izdanja festivala, ekskluzivnosti canneskog prostora koji se nigdje drugo ne može kupiti ima uvijek promatrača i obožavatelja luksuza.

Smještena na broju 7 slavnog bulevara de la Croisette prodavaonica je prostrana, svijetla i privlačna. Toledano smatra Cannes još jednim trgovinskim tržištem pošto brojni mještani, Parižani i stranci, redovito dolaze nabaviti odjeću ali i druge predmete. Ovdje se najbolje prodaje nakit i drago kamenje! Smješten u podnožju Palace Festivala, “Dior” je privukao Jodie Foster koja se pojavila u elegantnoj haljini branda na predstavljanju njezinog četvrtog redateljskog ostvarenja “Money Monster”. Odjeću je kupila pola sata prije početka ceremonije.

“Dior” u Cannesu oblači Natalie Portman, Jennifer Lawrence, Marion Cotillard, Monicu Bellucci, Charlize Theron…Nitko nije zaboravio Isabelle Adjani, predsjednicu žirija 1997. godine u kineskoj haljini Johna Galliana.

-Naše veleposlanice su velike glumice i velike zvijezde. Razlika je što prve ostvaruju nezaboravne i značajne uloge na velikom ekranu, dok druge to čine mnogo rjeđe. Zato im je neophodan poseban karizam i oreol. Zvijezda svijetli, ponekad veoma dugo”- naglašava poslovni direktor poznatog labela iz pariške avenije Montaigne.

Džana Mujadžić

Komentari